Gå til innhold

M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass.


Olaandref
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med flott maskin! Noen planer for bilen eller blir det kun en familiefrakter? :)

Takk for det. 🙂 Nei, bare bruke den som den er, men for all del, skal vel aldri si aldri heller. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, E.C. skrev:

Litt forfriskende å se en forhandler som tilbyr noe annet enn 1L drivstoff på tanken og full ansvarsfraskrivelse på kontrakten. Selvfølgelig en høy prisklasse der, men allikevel. 

Håper at bilen står til forventningene.

Ja, absolutt, jeg fikk den så godt ned i pris at jeg kan ikke annet enn være fornøyd, i tillegg fikk jeg en mnd forsikring på kjøpet, service og eu kontroll. Så langt må jeg si meg godt fornøyd ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer her og med grisefet bil Ola-Andre 😊🫡

Vel fortjent og gleder meg stort til å se den .

Ja 2024 var året ting skulle skje her ser jeg .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sveigis skrev:

Gratulerer her og med grisefet bil Ola-Andre 😊🫡

Vel fortjent og gleder meg stort til å se den .

Ja 2024 var året ting skulle skje her ser jeg .😊

Takk for det Jan 🙂

Ja, tydeligvis 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med grombil! Håpte vi kunne byttelåne litt e36/e90 i sommer, men kanskje det må bli e36/x3 isteden😎 
Perfekt med en liten kvalp nå når dere flytter hit opp! Bare å peisen på😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Marius2002 skrev:

Tøft! Gratulerer :D 

Takk for det :)

13 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Grattis med grombil! Håpte vi kunne byttelåne litt e36/e90 i sommer, men kanskje det må bli e36/x3 isteden😎 
Perfekt med en liten kvalp nå når dere flytter hit opp! Bare å peisen på😂

Takk for det, ja det kunne vi godt ha gjort :) Nei, hvalp står sånn ca nederst på ønskelisten for min del ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolere så mye med salg, synd å se den ble solgt men samtidig veldig forståelig. Uansett veldig kjekt å se hva du endte opp med :D har hatt gleden av å ratte X3M / 540i og kombinasjon med X3 og B58 er det ingenting å si på, her har du plenty av alt du måtte ønske i en bil. Utifra lyd klippet kan jeg si med en gang at du ikke har OPF, minte meg veldig om 540i’n jeg hadde med AC schnitzer eksos. Skikkelig god lyd! Ikke minst forfriskende å se du kjøpte en X3 i farge, veldig pen bil dere har fått dere. 
 

23 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Grattis med grombil! Håpte vi kunne byttelåne litt e36/e90 i sommer, men kanskje det må bli e36/x3 isteden😎 
Perfekt med en liten kvalp nå når dere flytter hit opp! Bare å peisen på😂

Kunne en E46 M3 funket som erstatter? I så fall har vi en avtale i sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snagg30 skrev:

Kondolere så mye med salg, synd å se den ble solgt men samtidig veldig forståelig. Uansett veldig kjekt å se hva du endte opp med :D har hatt gleden av å ratte X3M / 540i og kombinasjon med X3 og B58 er det ingenting å si på, her har du plenty av alt du måtte ønske i en bil. Utifra lyd klippet kan jeg si med en gang at du ikke har OPF, minte meg veldig om 540i’n jeg hadde med AC schnitzer eksos. Skikkelig god lyd! Ikke minst forfriskende å se du kjøpte en X3 i farge, veldig pen bil dere har fått dere. 
 

Kunne en E46 M3 funket som erstatter? I så fall har vi en avtale i sommer ;)

Ja, det ble veid mye frem og tilbake, men bruken forsvarte ikke kosten av å ha den stående lenger, så når den først ble solgt var det helt greit, selv om jeg angrer litt i blant. 🙂

Nei, det har du nok helt rett i, jeg lurer på om ikke denne slapp unna med noen få mnd på å få det installert.

Det låg to stk ute for salg nå, denne, og en Sophisto grå med cognac farget skinn, men denne fargen er nydelig, og kommer egentlig ikke godt nok frem på bilde 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulerer igjen med flott skute i nydelig farge. Det gledes å se at det finnes et marked for slike biler også, ikke bare konforme elektriske SUVer.

Ja, for min del kom jeg til et punkt der det var kun ren bensin/diesel som egentlig var aktuelt, det gir oss mer spillerom på langtur, og det er mindre som kan gå i stykker kontra hybrid. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...