smashy Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 (endret) Alltid elska BMW, men aldri hatt, før nå. Har hatt den i noen måneder nå og er storfornøyd. 🤩 Ingenting spesielt gjort hittil, bortsett fra nye felger og full serva fra topp til tå. Tyskimport. Utseendemessig er planene sorte blanke detaljer mot sølv. Ting som skal gjøres: ⭕️ blank sort diffuser (ubestemt eksos enda) ⭕️ sideskjørtsplittere (ubestemt) ⭕️ foliere/sote blinklys speil. ⭕️ Tuning (tok ca 6mnd før behovet meldte seg) Ting som er gjort: ✅ storservice ✅ frontleppe ✅ Eibach prokit montert (16-22, 30/15mm) ✅ Style 351 med Michelin PS4S Motormessig er det nok trøkk for meg som den er nå. 🙈 Endret Juni 21, 2022 av smashy Navn og oppdatert tittel ift innhold danskiii, fupsaker, Daniel. og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Juni 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2021 Bilder fra når den blei serva. Alle filtere, og oljer byttet; inkludert automatgiret. Kikka under bilen før kjøp og det jeg så var fint. Etter inspeksjon på bukk ble keg overrasket over hvor vanvittig rein den var. Godt ivaretatt eller bare bytta ca alt under? 🙈😅 BimmerFan!, Pekka, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Gratulerer med flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Gratulerer med finfin F31 med herlig motorisering hvilken farge er det? Såg ut som litt annerledes enn Glacier Silver. smashy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Dette var en flott bil med veldig flott motorisering 👍3-serie med stor dieselmotor er kult, må jo gå vanvittig godt 😎 Ett tips...dropp sort tak, det ser man bare på rånerbiler i dag. Det ser rett og slett litt turn off ut. smashy og Peak reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Jeg husker min første BMW det var en E46 318i, det gikk knapt fremover. Så å starte med F31 335D er ikke dårlig, flott bil med kraft full motor smashy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 1 hour ago, Snagg30 said: Jeg husker min første BMW det var en E46 318i, det gikk knapt fremover. Så å starte med F31 335D er ikke dårlig, flott bil med kraft full motor Har selv gått stigen så langt og har langt igjen å gå for å nå øvre del enda 116i-320d-420d. Problemet når en starter øverst er at lista legges deretter for neste BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 1 time siden, papertiger skrev: Har selv gått stigen så langt og har langt igjen å gå for å nå øvre del enda 116i-320d-420d. Problemet når en starter øverst er at lista legges deretter for neste BMW Samme her, det ble en E36 320i med sekser med scorpion eksos etter E46’n. Tipp om jeg var en fornøyd og stolt ungdom Også har stigen tatt noen gode steg siste par årene og jeg gleder meg til neste år. Beklager til trådstarter for off topic her, men gratulerer igjen med flott bil håper vi får se mer av den her inne. papertiger og smashy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Juni 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2021 13 hours ago, papertiger said: Gratulerer med finfin F31 med herlig motorisering hvilken farge er det? Såg ut som litt annerledes enn Glacier Silver. Takk takk! Glacier silver i følge mdecoder.com. Kan være lyssetting som gjør at den ser annerledes ut. Snapbildet er alt annet enn #nofilter 😂 12 hours ago, Fredrik 90 said: Dette var en flott bil med veldig flott motorisering 👍3-serie med stor dieselmotor er kult, må jo gå vanvittig godt 😎 Ett tips...dropp sort tak, det ser man bare på rånerbiler i dag. Det ser rett og slett litt turn off ut. Den går godt, det har du helt rett i. 😎 Svart tak er litt bestemt ubestemt form. Noen dager liker jeg det, andre dager ikke. 😂 10 hours ago, papertiger said: Har selv gått stigen så langt og har langt igjen å gå for å nå øvre del enda 116i-320d-420d. Problemet når en starter øverst er at lista legges deretter for neste BMW uff ja, tanken har slått meg. :p Mye å velge i enda, men en ting er sikkert; det blir dyrt. :) 9 hours ago, Snagg30 said: Samme her, det ble en E36 320i med sekser med scorpion eksos etter E46’n. Tipp om jeg var en fornøyd og stolt ungdom Også har stigen tatt noen gode steg siste par årene og jeg gleder meg til neste år. Beklager til trådstarter for off topic her, men gratulerer igjen med flott bil håper vi får se mer av den her inne. Det går ikke an å ikke være fornøyd :D Det er artige biler. Var mye E30/36 når jeg var ungdom for et par tiår siden. Blir mer å se til bilen her når det skjer noe nytt :) Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Juni 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2021 Utstyrliste for de som liker sånt :) Vehicle Information VIN A344498 Prod. Date 2017-10-20 Service History !! CHECK HISTORY !! Type 335D XDR A Series F31 (3 Series) Body Type - Steering Left Hand Drive Engine N57Z Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Transmission Automatic Colour glacier-silber metallic Upholstery Leather "Dakota"/schwarz Check mileage http://www.auto-records.com Editions And Packages S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7B3 M Sport S7DT BMW Service Inclusive S7R7 Innovation Package Comfort And Interior Equipment S402 Panorama Glass Roof S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory S481 Sports Seat S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S496 Seat Heating, Rear S4AE Armrest Front, Retractable S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard Multimedia S609 Navigation System Professional S610 Head-Up Display S654 DAB Tuner S688 Harman/Kardon Surround Sound System S698 Area-Code 2 For DVD S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6AM Real-Time Traffic Information S6AN Concierge Services S6AP Remote Services S6CP Preparation Apple CarPlay S6FV Online Entertainment S6NW Telephony With Wireless Charging S6WB Multifunctional Instrument Display S6WD WLAN Hotspot Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain Sensor S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S563 Light Package S575 Additional 12V Sockets S5A1 LED Fog Lights S5AC High-Beam Assistant S5AG Lane Change Warning S5AL Active Protection S5AS Driving Assistant S5DA Passenger Airbag Deactivation S5DC Rear-Seat Headrests, Folding S5DF Active Cruise Control+Stop&Go Function S5DL Surround View S5DP Park Assist Wheels And Drive S21B BMW LA Wheel, M Double Spoke 441 S230 Extra Package, EU-Speciifc S248 Steering Wheel Heater S258 Tyres With Runflat Properties S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VF Adaptive M Chassis S2VL Variable Sport Steering Environment And Safety S302 Alarm System S320 Deleted, Model Lettering S322 Comfort Access S3AA Roof Railing Black S3AG Reversing Camera S3BE Mirror Caps Black S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TH Road Sign Detection Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S9BM Navigation Package Connected Drive S9D5 Entertainment Package SXE7 Indiv. Int.Trim Strips,Piano Paint,Black SA090 90 Ah AGM Battery SLEDE Leather Equipment fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 16, 2021 Share Skrevet Juni 16, 2021 Ser den er levert med 441 felger - er det slik å forstå at disse skal selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Juni 16, 2021 Share Skrevet Juni 16, 2021 Gratulerer med godt motorisert vogn! smashy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Juni 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2021 2 hours ago, papertiger said: Ser den er levert med 441 felger - er det slik å forstå at disse skal selges? Ikke utenkelig. Kommer bare til å samle støv. Har lagt de vekk for å slenge de på når / hvis jeg eventuelt skal bytte bil. Send meg en PM 😊 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 16, 2021 Share Skrevet Juni 16, 2021 Flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 16, 2021 Share Skrevet Juni 16, 2021 Dette var en meget pen en ja ,ikke minst med et koslig motoralternativ 😊 Denne vil nok gi deg mye glede fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå