m-blå Skrevet Onsdag kl. 20:21 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 20:21 (endret) Takker for deres meninger ang. Chrome. Jeg tok meg selv i og like bilen med chrome lister rundt vinduene og en dag. Jeg har sagt i alle år at chrome lister rundt vinduene er for pensjonister🙈. Jeg nærmer meg raskt den alderen selv nå, midt i 50 årene. Er en i tvil så gjør en ikke endringer så bilen blir som den er. 😊 Endret Onsdag kl. 20:21 av m-blå Ampera, ///M-ini95, Paulus og 12 andre reagerte på dette 15
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 20:49 Skrevet Onsdag kl. 20:49 Bilen er knallfin med chrome oppsett. Et friskt pust blant all M-sport. Ron Jeremy, m-blå og EasyL reagerte på dette 2 1
papertiger Skrevet Onsdag kl. 20:59 Skrevet Onsdag kl. 20:59 Takk @m-blå, keep as is! Ser skikkelig smekker ut i dette oppsettet. Helt nydelig. De felgene altså, du får det virkelig til med bilene dine! Ron Jeremy og m-blå reagerte på dette 1 1
m-blå Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Utroligt hva andre felger, en liten senk og en lippe kan forandre utrykket på en bil 😊 Saltkjelen, mcbanan, Daniel. og 9 andre reagerte på dette 12
sveigis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 11 timer siden, m-blå skrev: Utroligt hva andre felger, en liten senk og en lippe kan forandre utrykket på en bil 😊 Denne bilen er helt perfekt nå gud bedre 😊 Og på denne så er til og med crome 10 av 10 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå