m-blå Skrevet August 17, 2023 Forfatter Share Skrevet August 17, 2023 Hmmm…. Blir nok og montere tilbake originale nyrene tenker jeg. Dem er jo litt spesielle på M550D med ferric grey innvendigt på dem. Kanskje lakkere chrome’en rundt dem og i Ferric grey? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 17, 2023 Share Skrevet August 17, 2023 Det ble lekkert og noe som gir et helt annet uttrykk enn det som opprinnelig stod på. M550d-grill med Ferric Grey blir nok fint ( @ahj har det på sin), men jeg tror å lakkere chromerammen også blir skivebom. Du henter igjen chrommen i BMW-merket, dørhåndtak, emblemer og pyntelist på forskjerm, mens Ferric Grey hentes igjen i "finnene" nederste i støtfangeren og speil. Tenker det er en fin balansegang. Marius2002, m-blå og laffe reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 17, 2023 Forfatter Share Skrevet August 17, 2023 4 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det ble lekkert og noe som gir et helt annet uttrykk enn det som opprinnelig stod på. M550d-grill med Ferric Grey blir nok fint ( @ahj har det på sin), men jeg tror å lakkere chromerammen også blir skivebom. Du henter igjen chrommen i BMW-merket, dørhåndtak, emblemer og pyntelist på forskjerm, mens Ferric Grey hentes igjen i "finnene" nederste i støtfangeren og speil. Tenker det er en fin balansegang. Hmmm…. Du sier noe der med chrome’en. Men jeg har en ekstra grill så det er jo bare og prøve. Chrome rammen kan løses fra grillen og bare skifte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 17, 2023 Share Skrevet August 17, 2023 Dette såg veldig bra ut! Kom de ferdige med dekk ok for xdrive? m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 17, 2023 Forfatter Share Skrevet August 17, 2023 (endret) 22 minutter siden, papertiger skrev: Dette såg veldig bra ut! Kom de ferdige med dekk ok for xdrive? Michelin pilot sport 4s på dem ganske nye. Kom fra en 650i xdrive så håper dem er ok da. Målte ca 2 cm forskjell i rulleomkrets så det bør vel være innafor? Det tilsvarer rett under 1% forskjell. Er meningen og ta disse dekkene over på Alpina felgene. Endret August 17, 2023 av m-blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 17, 2023 Forfatter Share Skrevet August 17, 2023 (endret) Alpina felgene har nesten nye Pirelli P Zero dekk bak men ett billig merke foran. Bilen dem kom fra hadde ikke xdrive. Men når jeg måler dem er dem faktisk på mm like i rulleomkrets. Da er det vel bare til og prøve dem på da? Endret August 17, 2023 av m-blå fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 17, 2023 Forfatter Share Skrevet August 17, 2023 Original grillen på plass igjen. Blir og beholde den sånn. mslello, StigJ, Kolstad Jr. og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 17, 2023 Share Skrevet August 17, 2023 Ja, så lenge de er like i omkrets, er det bare å kjøre på! Ble fint med M550d-grill. Du ser at tuppen av de også har chrome, så det gjør seg utvilsomt med å la rammen også være i chrome. m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 17, 2023 Share Skrevet August 17, 2023 (endret) Da er det bare å kjøre på med Alpina-felgene. Lik omkrets er det som gjelder. Er Michelin-dekka stjernemerkede? 2cm hørtes mye ut. Jeg har 8mm (snaue 0,4%) avvik på mine (som jo har *), og det er egentlig litt mer enn jeg liker 😛 OCDen min sier NULL AVVIK!! Men noe slack skal en jo tåle. 4S* dekkene på 4-serien hadde 0mm forskjell i omkrets når jeg la de på i vår, jeg er nå på fjerde sesongen på disse. Når det er sagt, hadde bilen sagt fra om den ikke liker det Endret August 17, 2023 av papertiger m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 17, 2023 Forfatter Share Skrevet August 17, 2023 (endret) Michelin dekkene er ikke stjernemerkede. Men dem har jo rullet en del mil på 650 i xdrive tidligere. Kjørte ett par mil i dag og dem var fine og kjøre på. Merket ingenting på bilen. Rulleomkrets kalkulator sier 1% forskjell på 245/35-20 og 275/30-20. Er nok bare når dem er stjernemerket dem blir like. 285/30 bak hadde stemt bedre. Endret August 17, 2023 av m-blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 19, 2023 Forfatter Share Skrevet August 19, 2023 3 forskjellige uttrykk. Felger har utroligt mye og si.😊 norbakken, KireS, Walkabout og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 19, 2023 Forfatter Share Skrevet August 19, 2023 20» Alpina på. 😊 KKME30, Orjan, BTS og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2023 Share Skrevet August 19, 2023 Der satt det som et skudd ja! 🤩 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 19, 2023 Share Skrevet August 19, 2023 (endret) Innertier! 🙌 Lurer på hvordan min blå hadde sett ut med disse på 🤔 Endret August 19, 2023 av papertiger hanssae og m-blå reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 19, 2023 Share Skrevet August 19, 2023 Meget pent med Alpina felgene på ja 😃 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå