Jump to content

danskiii's plukk og mix. Alpina D5 lagt på finn.no

Recommended Posts

12 timer siden, danskiii skrev:

Bare å si ifra! Og om du vil se bilen så er det bare å sette på kaffe eller noe, det ordner vi :)

Det har jeg veldig lyst til, om du vil ta deg en kjøre tur hit eller jeg til deg spiller meg ingen rolle :) Har 12t skift fremover nå en stund men sender deg en pm frem mot neste helg. 

• 3 weeks later...

Nå har jeg fått hatt bilen en liten stund så tenkte jeg skulle skrive ned mine erfaringer og diverse her snart nå som jeg har planer for å legge til salg i løpet av uken og ta inn flere. Så får folk litt Alpina input som somregel ikke er noe som kommer så ofte. :) 

Men uansett, beste bilen jeg har hatt til dags dato, enorm forskjell å gå fra F10 preface 525d sedan til denne!

• danskiii changed the title to danskiii's plukk og mix. Alpina D5 lagt på finn.no
4 hours ago, sveigis said:

Ringer de fra Hamar ,så ringer jeg deg .

Lykke til med salg .😊

Flott bil .

Nei pokker ikke flott men grisedeilig perfekt bil heter denne .💕

Hehe ja det er bare å ringe :D

Takker så meget, er helt utrolig bil å kjøre!

2 hours ago, papertiger said:

Agree @sveigis! Hadde lett punget ut for en slik, men måtte nok tatt en skilsmisse med på kjøpet 😂 Selv om kona nok ville hatt en slik foran elbil hun også. 

Hehe 😂 

Eneste som var dumt var det ikke fulgte med vinterhjul, så må ut å kjøpe uoriginale hjul nå. Vrir meg litt om å ha på uoriginale felger men for dyrt med originale 😂

2 timer siden, papertiger skrev:

Agree @sveigis! Hadde lett punget ut for en slik, men måtte nok tatt en skilsmisse med på kjøpet 😂 Selv om kona nok ville hatt en slik foran elbil hun også. 

Haha😅😅

Skilsmisse???Er forbokstaven ..

En som vet hvordan det er å ha forbannet kone når det kommer til bil ,så er det nettopp meg .😅