ahj Skrevet September 18, 2021 Share Skrevet September 18, 2021 Gratulerer med flott bil! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 18, 2021 Forfatter Share Skrevet September 18, 2021 2 hours ago, ahj said: Gratulerer med flott bil! Takker ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 18, 2021 Share Skrevet September 18, 2021 12 timer siden, danskiii skrev: Bare å si ifra! Og om du vil se bilen så er det bare å sette på kaffe eller noe, det ordner vi Det har jeg veldig lyst til, om du vil ta deg en kjøre tur hit eller jeg til deg spiller meg ingen rolle Har 12t skift fremover nå en stund men sender deg en pm frem mot neste helg. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2021 Nå har jeg fått hatt bilen en liten stund så tenkte jeg skulle skrive ned mine erfaringer og diverse her snart nå som jeg har planer for å legge til salg i løpet av uken og ta inn flere. Så får folk litt Alpina input som somregel ikke er noe som kommer så ofte. Men uansett, beste bilen jeg har hatt til dags dato, enorm forskjell å gå fra F10 preface 525d sedan til denne! MarcusSteffensen, papertiger, Orjan og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2021 IMG_7291.MP4 papertiger, Saltkjelen, Orjan og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2021 Da var det lagt ut annonse på finn.no https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=234850761 Har ikke fått tid til å skrive oppsummering enda men det kommer Tony Soprano, Orjan, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 13, 2021 Share Skrevet Oktober 13, 2021 Ringer de fra Hamar ,så ringer jeg deg . Lykke til med salg .😊 Flott bil . Nei pokker ikke flott men grisedeilig perfekt bil heter denne .💕 Marius2002, danskiii og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 13, 2021 Share Skrevet Oktober 13, 2021 (endret) Agree @sveigis! Hadde lett punget ut for en slik, men måtte nok tatt en skilsmisse med på kjøpet 😂 Selv om kona nok ville hatt en slik foran elbil hun også. Endret Oktober 13, 2021 av papertiger fupsaker, sveigis og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2021 4 hours ago, sveigis said: Ringer de fra Hamar ,så ringer jeg deg . Lykke til med salg .😊 Flott bil . Nei pokker ikke flott men grisedeilig perfekt bil heter denne .💕 Hehe ja det er bare å ringe Takker så meget, er helt utrolig bil å kjøre! 2 hours ago, papertiger said: Agree @sveigis! Hadde lett punget ut for en slik, men måtte nok tatt en skilsmisse med på kjøpet 😂 Selv om kona nok ville hatt en slik foran elbil hun også. Hehe 😂 Eneste som var dumt var det ikke fulgte med vinterhjul, så må ut å kjøpe uoriginale hjul nå. Vrir meg litt om å ha på uoriginale felger men for dyrt med originale 😂 sveigis og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 13, 2021 Share Skrevet Oktober 13, 2021 2 timer siden, papertiger skrev: Agree @sveigis! Hadde lett punget ut for en slik, men måtte nok tatt en skilsmisse med på kjøpet 😂 Selv om kona nok ville hatt en slik foran elbil hun også. Haha😅😅 Skilsmisse???Er forbokstaven .. En som vet hvordan det er å ha forbannet kone når det kommer til bil ,så er det nettopp meg .😅 papertiger, fupsaker, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 Henger meg på den Jan !! Hatt noen kuler her hjemme med alt av drit jeg har tatt med hjem på plassen her men nå tror jeg hun faktisk bare har gitt opp danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 Artig att denne går i Ålesund 😊 Blir det Alpina dekaler på sidene ? Blitt ett kult løft ihvertfall 😊 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 2 hours ago, Tony Soprano said: Artig att denne går i Ålesund 😊 Blir det Alpina dekaler på sidene ? Blitt ett kult løft ihvertfall 😊 Det var egentlig planen ja, men kommer an på hvor fort den blir solgt tenker jeg Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2021 Nå som vinteren er fremme og kikker så må jeg ha vinterhjul. Men, jeg klarer ikke helt finne 100% om jeg kan ha 18" eller om jeg må gå for 19" minimum.. 374mm bremser er det vel pluss kaliper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 23, 2021 Share Skrevet Oktober 23, 2021 Ikke relatert til dit spørsmål, men hvordan er det å selge Alpina i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå