fupsaker Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 (endret) Som flere her inne vet bestilte vi relativt tidlig, jeg var tidlig på'n med San Remo green med Cognac-interiør, 20" felg og røde kalippere. Bilen går gjennom Bavaria Oslo, da oppfølgingen jeg har fått derfra så langt har vært det beste jeg har opplevd på bilkjøpssiden. Det er også startet en egen IG-konto det er link til i signatur. Her er linken til bilen - Min digitale brosjyre. Specs er som følger: SuperCharged M Technology package Røde kalippere 20" 868M-felger med performancedekk og 19" 859M på vinter med Goodyear Ultragrip performance Active protection Drive recorder Personal eSim M setebelter Shadowline lykter Galvaniserte kontroller i cockpit. Så følger bilder. DropOff keramisk lakkbehandling Endret Mai 27, 2022 av fupsaker Alfred trovåg, Ampera, danskiii og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 Gratulerer. Sprekt fargevalg. Spent på se ekte bilder av denne. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 13, 2021 Forfatter Share Skrevet September 13, 2021 26 minutter siden, *MrB* skrev: Gratulerer. Sprekt fargevalg. Spent på se ekte bilder av denne. Takk, er spent selv. Måtte gå noen runder med kona. Ønsket den fargen mye grunnet at jeg ville ha en Alpina i omtrent samme fargekombo. Men kona vil ha elbil, så da ble det kompromiss. Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 Dette var jo knallpent Fupsaker 😊😊🙏🙏 Denne skal bli gøy å følge når den kommer i real life. Og som du vet så elsker jeg grønne biler så her får det et stort ekstra pluss poeng fra meg 😅 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 5 minutter siden, sveigis skrev: Dette var jo knallpent Fupsaker 😊😊🙏🙏 Denne skal bli gøy å følge når den kommer i real life. Og som du vet så elsker jeg grønne biler så her får det et stort ekstra pluss poeng fra meg 😅 Grønt er sterkt undervurdert. Var så mye kule farger på 90’ tallet, selv har jeg gode minner om bl.a Oxfordgrønn på en E38 med beige skinn. Dette blir bra, spent på å følge denne reisen. 👍🏻 Peak, sveigis og fupsaker reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 Gleder meg til å følge denne, tenker jeg skal leve litt i4-livet gjennom deg Fredrik Akkurat slik jeg ville spekket min også, bortsett fra 20" performance felger Men ser skambra ut denne med den komboen du har valgt. Noen nærmere idé om leveringsdato? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 Blir nesten tvillinger vi nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 13, 2021 Forfatter Share Skrevet September 13, 2021 28 minutter siden, sveigis skrev: Dette var jo knallpent Fupsaker 😊😊🙏🙏 Denne skal bli gøy å følge når den kommer i real life. Og som du vet så elsker jeg grønne biler så her får det et stort ekstra pluss poeng fra meg 😅 Takk for det. Gleder meg som en liten unge. Og jada, har forstått du liker grønt. 21 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Grønt er sterkt undervurdert. Var så mye kule farger på 90’ tallet, selv har jeg gode minner om bl.a Oxfordgrønn på en E38 med beige skinn. Dette blir bra, spent på å følge denne reisen. 👍🏻 Helt enig. Og jeg tror det er litt på vei tilbake. Var den farge som tiltalte mest, ettersom kona helst ville ha en farge som var lik 330'en vi hadde. Og hvertfall ikke blå! 😛 16 minutter siden, papertiger skrev: Gleder meg til å følge denne, tenker jeg skal leve litt i4-livet gjennom deg Fredrik Akkurat slik jeg ville spekket min også, bortsett fra 20" performance felger Men ser skambra ut denne med den komboen du har valgt. Noen nærmere idé om leveringsdato? Så bra. Jeg ville også ha 20", mulig vi endrer. Men liker 19" godt også. Ingenting om levering. Men har snakket med en journalist som har folk tett på BMW, de sier mars/april '22. Bavaria får produksjonsplasser i starten av oktober, først da blir det enklere å si noe om levering. Det er lov å håpe på produksjon i november, siden i4 40e og iX 40 allerede har begynt produksjon med samme batteri og tech ellers. Så krysser fingrene, i3 som familiebil med to bakovervendte barneseter er litt snaut. Ron Jeremy og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 13, 2021 Forfatter Share Skrevet September 13, 2021 4 minutter siden, sluquet skrev: Blir nesten tvillinger vi nå Jo, men altså, det er jo gøy. Kanskje ikke eneggede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 2 minutter siden, fupsaker skrev: Jo, men altså, det er jo gøy. Kanskje ikke eneggede? Nei ikke helt identiske Jeg gikk for 20" 868M og karbonpakka utvendig, ellers er de vel ganske like. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 13, 2021 Forfatter Share Skrevet September 13, 2021 3 minutter siden, sluquet skrev: Nei ikke helt identiske Jeg gikk for 20" 868M og karbonpakka utvendig, ellers er de vel ganske like. Jeg gikk vekk fra 20" grunnet rekkevidde. Men det er klart, de frister veldig og med skjermbredder. 😛 sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 Har også svært god erfaring med salgsavdelingen på Bavaria Oslo, anbefales fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 Kjekt og se fruen gikk med på ordentlig farge til slutt, dette blir en vakker bil! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 Gratulerer 👍 Lekker farvekombo 🥇 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 13, 2021 Share Skrevet September 13, 2021 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Grønt er sterkt undervurdert. Var så mye kule farger på 90’ tallet, selv har jeg gode minner om bl.a Oxfordgrønn på en E38 med beige skinn. Dette blir bra, spent på å følge denne reisen. 👍🏻 Drømmekombinasjonen min på et evnt e36 prosjekt fremover .💕💕💕 Sorry måtte bare si det Fupsaker 😅 fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå