Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, papertiger skrev:

Av disse tre ville jeg tippet at Forden i midten er best å kjøre. 

Ja dette var et upresist og innlegg… jeg snakket selvsagt om de bakerste, min favoritt er Toyota proace da den ble bestilt uten multimedia skjerm for vekt besparelse og minimalisme - her er det kjøreglede i fokus. Brukes dog kun på varme sommerdager 

Skrevet
1 hour ago, Snagg30 said:

Ja dette var et upresist og innlegg… jeg snakket selvsagt om de bakerste, min favoritt er Toyota proace da den ble bestilt uten multimedia skjerm for vekt besparelse og minimalisme - her er det kjøreglede i fokus. Brukes dog kun på varme sommerdager 

godt poeng! Vi har hatt en slik Transit Connect på jobb og den var superfin å kjøre, men multimediasystemet ødelegger hele opplevelsen om man har tenkt å bruke det. Da er det bedre uten. Se litt på det som en E90 uten iDrive. Mer fokus på kjøring og purisme. 

Skrevet
18 minutter siden, papertiger skrev:

godt poeng! Vi har hatt en slik Transit Connect på jobb og den var superfin å kjøre, men multimediasystemet ødelegger hele opplevelsen om man har tenkt å bruke det. Da er det bedre uten. Se litt på det som en E90 uten iDrive. Mer fokus på kjøring og purisme. 

Ja ikke sant, har utrolig mye å si. Min Proace er faktisk i korteste utgave samt kun skyvedør på ene siden, mao lynrask i svinger. Tror vi snakker rundt 50-80kg vekt besparelse 

Skrevet

Skal ikkje kimse av at det er dei kjedelige bilane i bakkant som blant anna gjer at du kan ha dei kule bilane i front! 🤠  Flott bilpark! 🤩

Den gule skiven som du skal bytte på instrumentet, kor komisk dyrt er det om du skal kjøpe det nytt? 🤯

Skrevet

@GtiGtr helt korrekt! Jeg sjekket faktisk tidligere i dag og jeg har nå solgt snart 300 biler siden jeg begynte med dette. Og snitter nå 9 solgte pr måned, flere som har spurt om jeg ikke snart skal begynne med noe mer spennende men det å selge varebiler er ukomplisert og enkelt. Samt svært hyggelige biler å måtte reparere i ettertid. Og takk for det :D

Porsche center Ålesund sendte pristilbud på 97.000kr :) 

Skrevet

Kulet å sjå at det går såpass bra!  Er litt tryggare å selge biler som ansatt en å selge i eget firma, men den potensielle oppsiden er jo dertil enda større når man er flink, noko du beviselig er :D

Men om det går så bra at du bruker 97k på å bytte papirplaten på instrumentet, då trur eg at eg også må starte for meg sjølv istedet 😛

Skrevet

@GtiGtr takk igjen for hyggelige ord. Jeg er enig her men det er litt av grunnen til at jeg holder meg til de bilene jeg gjør. Jeg hadde f.eks. motorhavari på en bil jeg solgte før jul, mitt første havari og noe bekymret for kostnaden. Men vi fant brukt motor til 9000kr med 43.000km slik at totalen med arbeid ble 30.000kr. La oss si dette hadde vært en premium bil, da hadde nok jula blitt litt ødelagt :) 30k er kjedelig men en ubetydelig sum i det store bildet. Gevinsten på andre siden er stor og så langt er det verdt risikoen 

Jeg har på ingen måte godtatt det tilbudet nei! Jeg takket pent nei også kjøpte jeg fra en delebil i Sverige. Så får jeg heller krangle med de angående PAW om de skulle bli vanskelig, fikk blod på tann etter sist oppgradering og bytter denne og selv, ser ut til å vær enkelt arbeid :) 

Skrevet
8 hours ago, Snagg30 said:

IMG_7457.thumb.jpeg.44b4324acd3d543217279d7a74aa5d79.jpeg

Tenk at du for noen år siden snakka med meg om rakrør eksos på 330e. Nå har du både M3, Alpina D3 og 911, og fetere biler skal det bli fremover, det er jo rene GTA Ålesund dette her. Fortsetter du på denne måten er det ikke lenge til du skal kjøpe et eget helikoper også.😅Synes du skal bytte brukernavn til OrakeletFraÅlesund.😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...