Saltkjelen Skrevet April 17 Skrevet April 17 Du har en fantastisk flott ekvipasje! 6-serie GT må være en fabelaktig bil å travle slik rundt med. Hva er hengervekten på denne siden du drar rundt med biltralle?
Snagg30 Skrevet Fredag kl. 19:05 Forfatter Skrevet Fredag kl. 19:05 3 timer siden, skoglund skrev: Herlig turer, men jeg kan ikke la være å spørre hva svensken skulle ha for fartsovertredelse med henger. Rykte sier det er kjempe dyrt? ang tempo 100 har jeg en kompis som kjøpte henger med tempo 100 for å bruke i Sverige , så når han kom hjem fant vi ut at det gjalt kun Norge og Danmark Jeg fikk brevet i dag fra Polisen og nei bøtene hos naboen er ingenting i forhold til Norge 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Du har en fantastisk flott ekvipasje! 6-serie GT må være en fabelaktig bil å travle slik rundt med. Hva er hengervekten på denne siden du drar rundt med biltralle? Takk for det Lasse! hengervekta er 2100kg så det går sann passe greit
skoglund Skrevet Fredag kl. 21:14 Skrevet Fredag kl. 21:14 2 timer siden, Snagg30 skrev: Jeg fikk brevet i dag fra Polisen og nei bøtene hos naboen er ingenting i forhold til Norge Takk for det Lasse! hengervekta er 2100kg så det går sann passe greit Nei , vet at fôr overtredelse med bil ikke er dyre, men har jo gått rykter om 1000kr per km/t med camping vogn over 80kmt . Så derfor var jeg veldig nysgjerrig:) pen sum du hadde fått da:)
Werther Skrevet Lørdag kl. 03:48 Skrevet Lørdag kl. 03:48 8 hours ago, Snagg30 said: Jeg fikk brevet i dag fra Polisen og nei bøtene hos naboen er ingenting i forhold til Norge 2300 SEK... Har du vurdert å ignorere det, slik som med fotoboks-bøter fra Sveits og Tyskland? Gi det tid. Ignorer purringer og inkassovarsler. Mulig det forsvinner.
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 08:14 Skrevet Lørdag kl. 08:14 Kjempeflott reisebrev, ser ut som dere fikk en fin og innholdsrik tur. Det å ta bilen på henger ned til Flensburg og sette trekkbil og henger igjen der var faktisk ikke en dum ide 👍 Å reise såpass tidlig på sesongen kan føre til litt usikkert vær, men jeg har aldri opplevd utfordringer med snø på de årlige påsketurene vi pleier å ta. Du burde jo gjort sørlending av deg du som er så glad i å farte nedover. 40 min hjemmefra til ferga, og to og en halv time fergetur over. Neste år åpner det ferge fra Arendal til Tyskland. Det er faktisk veldig praktisk 😉
skoglund Skrevet Lørdag kl. 10:38 Skrevet Lørdag kl. 10:38 6 timer siden, Werther skrev: 2300 SEK... Har du vurdert å ignorere det, slik som med fotoboks-bøter fra Sveits og Tyskland? Gi det tid. Ignorer purringer og inkassovarsler. Mulig det forsvinner. Norge har samarbeidets avtale , så havner fort på den lokale stasjon. og hvorfor stikke av fra 2-3 lapper? Det er jo en del av kostnaden av å være på veien når man ikke følger loven 100prosent . Saltkjelen reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet Lørdag kl. 21:02 Skrevet Lørdag kl. 21:02 Ser ut som en flott tur! Viktig å unne seg litt ekstra når man er på farta. Pent tilbehør du har handla også!
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 08:26 Forfatter Skrevet Søndag kl. 08:26 @Werther kommer nok bare til å betale ja, er jeg som har tabbet meg ut og bota er såpass lav det neppe bikker årets budsjett. @Fredrik 90 tusen takk for det! Kommer vell kanskje litt fra deg snart på deres påske tur er spent på hvilke steder du fant der. Var ingen utfordring ellers med tanke på snø for vår del heller, men for å komme oss til Italia måtte vi over Wassen som går under Gotthard passet og der er det relativt høyt. Har faktisk booket ny plass på samme måte i Flensburg på turen i juni. Ja sier det til meg selv på hver tur "skulle bodd i oslo" for da kan men i teorien stå opp tidlig og ta første båt og da er man i Italia samme dag om man gidder. @Lars89 takk for det Lars! Ampera og laffe reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg og @Eystein Ose har startet sesongen tidlig og fått gjort et par turer i lokale omgivelser, han har vært turist guide og jeg har hengt på slep. her fra en tur til Vestkapp, turist guiden bommet litt her da veien opp var stengt 😂 Ble godt og varmt her i Ålesund april måned og vi tok ny tur til hotellet union øye ikke langt unna Volda hvor guiden er fra. Sinnssykt tøft hotell på innsiden! Her må jeg tilbake med annet følge en Eystein ved en senere anledning og helst fruen. Disse ruinene har jeg hørt om hele livet, ikke fult så spennende. En ting er sikkert denne E36 er definitivt en av Norges peneste, artig å se så gamle biler i slik tilstand. Nå har du vell og @Eystein Ose kjørt mer i år en hele fjor? om jeg husket riktig. om det er flere på forumet som bor i området og ønsker å være med så er det bare å si i fra. Endret 9 timer siden av Snagg30 laffe, ahj, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 10 3
Snagg30 Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden GT3’n skal stilles ut førstkommende helg i Ålesund og fotografen var og tok litt bilder tidligere i uken Jeg ville ikke kapre tråden til Lars helt med PAW gnål, men har fått priser fra både Sverige og Tyskland nå og man kommer definitivt best ut i Sverige og Tyskland, merkelig at prisen er så høy i Norge når du kan bestille over nett fra hvilke som helst land. Uansett veldig greit å være klar over! Norge: 1år - 29.000kr / 2år - 50.000kr sverige: 1år - 19.000kr / 2år - 35.000kr tyskland: 1år - 1.390€ / 2år - 2.500€, men i Tyskland så er disse prisene uten mobilitets garanti. Den kan du dog kjøpe i tillegg og da blir 2 år 32.000kr nesten 20.000kr billigere en i Norge… fupsaker, Markus E30, Dusy og 6 andre reagerte på dette 9
Eystein Ose Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 time siden, Snagg30 skrev: Ble godt og varmt her i Ålesund april måned og vi tok ny tur til hotellet union øye ikke langt unna Volda hvor guiden er fra. Nei...... 1 time siden, Snagg30 skrev: Nå har du vell og @Eystein Ose kjørt mer i år en hele fjor? om jeg husket riktig. Det stemmer! 60 mil hittil i år. I fjor ble den stort sett kun stående.. 1 time siden, Snagg30 skrev: Om det er flere på forumet som bor i området og ønsker å være med så er det bare å si i fra. Ja! Har flere ruter på lager, så jeg er klar Merker man er på tur med en proff influencer fra storbyen. Jeg har ikke merka det har blitt tatt et eneste bilde, og allikevel er det bedre dokumentert enn fraværsgrensa på videregående Takk for turene @Snagg30! Gleder meg til flere turer og flere handjagere i fergekøen Markus E30, RF91, ahj og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå