fupsaker Skrevet Februar 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2022 12 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Nei Spar deg for slike kommentarer, er du grei. Det er helt greit å lufte interesse her på forumet før den går på Finn. At du ikke har interesse går fint, men det kan være andre har. Daniel., thbrekke, Walkabout og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 Akkurat nå, fupsaker skrev: Spar deg for slike kommentarer, er du grei. Det er helt greit å lufte interesse her på forumet før den går på Finn. At du ikke har interesse går fint, men det kan være andre har. Kom igjen da, jeg prøvde å være morsom.. Beklager ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2022 2 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Kom igjen da, jeg prøvde å være morsom.. Beklager Det er helt i orden, men slikt kommer dårlig frem bak tekst når det mangler snert, smiley e.l. Blinklys og Reef89 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 Det ble en kort pølse, når ankommer i4'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 8 minutter siden, fupsaker skrev: Det er helt i orden, men slikt kommer dårlig frem bak tekst når det mangler snert, smiley e.l. Ja ser den, poenget var at det skulle være en kort, "seriøs" post som skulle være det motsatte av seriøs Men ja jeg skjønner hva du mener fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2022 1 time siden, scoot skrev: Det ble en kort pølse, når ankommer i4'n? Ca syv uker. Kort ja. 😂 scoot og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 1 time siden, fupsaker skrev: Ca syv uker. Kort ja. 😂 Mer som en sossis dette iX3 prosjektet da. 😂 Men syns det var spennende å høre betraktningene dine om iX3 kontra e-tron’en dere hadde. Med i4 får du da ennå bedre sammenlikningsgrunnlag ifht hvor bra elbil den kommende i4 faktisk er. Regner med en dedikert tråd om herligheten? 😀 fupsaker, Marius2002 og Blinklys reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2022 13 timer siden, Ron Jeremy skrev: Mer som en sossis dette iX3 prosjektet da. 😂 Men syns det var spennende å høre betraktningene dine om iX3 kontra e-tron’en dere hadde. Med i4 får du da ennå bedre sammenlikningsgrunnlag ifht hvor bra elbil den kommende i4 faktisk er. Regner med en dedikert tråd om herligheten? 😀 Synes iX3 er bedre på alle områder bortsett fra fremkommelighet ettersom den mangler xDrive. Den er stillere, mer effektiv, sportsligere (vi er da BMW-folk) og ikke minst pen i designet. Det mangler litt på plassen mot eTron, og den er nok også hakket mer komfortabel. Egen tråd er opprettet for i4, således for ventepølsen/sossisen som vi skriver i nå. Så kanskje vi kan lage en tråd som høster erfaringer fra de alle tre, får se. mslello og Ron Jeremy reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 2, 2022 Share Skrevet Februar 2, 2022 18 timer siden, fupsaker skrev: Det er helt i orden, men slikt kommer dårlig frem bak tekst når det mangler snert, smiley e.l. Men for å vise litt respekt etter at jeg stilte meg selv i et særdeles dårlig lys (igjen), så gjenstår det vel bare å si - Lykke til med salg 🥳 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2022 9 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Men for å vise litt respekt etter at jeg stilte meg selv i et særdeles dårlig lys (igjen), så gjenstår det vel bare å si - Lykke til med salg 🥳 Takk for det. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Februar 12, 2022 Share Skrevet Februar 12, 2022 Hvordan har stømforbruket vært i forhold til Audi. Er BMW snill i forbruket pr mil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 12, 2022 Share Skrevet Februar 12, 2022 32 minutter siden, M-jakob skrev: Hvordan har stømforbruket vært i forhold til Audi. Er BMW snill i forbruket pr mil? Ja, men det utgjør normalt sett ingen kroner i løpet av året. Kjører du normal distanse og lader hjemme. Maks en tusenlapp i ekstra strømkost på en e-tron M-jakob og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2022 41 minutter siden, M-jakob skrev: Hvordan har stømforbruket vært i forhold til Audi. Er BMW snill i forbruket pr mil? Den er snillere enn eTron og går samtidig lengre. Nå er det vel 95kWh på eTron 55 og 84kWt på iX3. iX3 klarte vel 55 mil i NAF sin sommertest, samt 30 mil vinterstid på kaldt batteri. Vi har i snitt de siste månedene ligget på 2.1kWt/pr mil. eTron vi hadde lå i snitt på 2.47 vinterstid, så ingen tvil om at det er forskjell. Men det er forskjellig drivlinje, arkitektur, etc. Pekka, M-jakob og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2022 Om to uker blir denne ventepølsen en ex. En ex jeg har vært svært glad i. Om det er lov å si. 😂 ahj, Ampera, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå