Snagg30 Skrevet i går, 06:53 Skrevet i går, 06:53 @Espen.st @Lars89 fortsatt plass på Zandvoort om 2 uker
Espen.st Skrevet i går, 07:31 Skrevet i går, 07:31 36 minutter siden, Snagg30 skrev: @Espen.st @Lars89 fortsatt plass på Zandvoort om 2 uker Nja, skal ned til nurburg neste helg så får bli en annen gang for min del 😁 sveigis reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet i går, 08:59 Skrevet i går, 08:59 (endret) 11 timer siden, Lars89 skrev: PAW må jeg ha. Koster ikke stort mer enn motor/gir-forsikring. Ser fleire skriv at det er billigare å kjøpe PAW i Sverige og Tyskland, men at en kanskje mister veihjelp/leigebil(?). Men om en sparer 10k på PAW, så kan en jo ha leigebil i forsikring ev melde seg in i Amcar og få det er. Endret i går, 08:59 av GtiGtr
fupsaker Skrevet i går, 10:20 Skrevet i går, 10:20 1 time siden, GtiGtr skrev: Ser fleire skriv at det er billigare å kjøpe PAW i Sverige og Tyskland, men at en kanskje mister veihjelp/leigebil(?). Men om en sparer 10k på PAW, så kan en jo ha leigebil i forsikring ev melde seg in i Amcar og få det er. Kjøpte i Sverige, de har lik tjeneste som Norge med veihjelp. Funket fint sist da ladeluker ikke ville opp.
GtiGtr Skrevet i går, 11:09 Skrevet i går, 11:09 48 minutter siden, fupsaker skrev: Kjøpte i Sverige, de har lik tjeneste som Norge med veihjelp. Funket fint sist da ladeluker ikke ville opp. Kva var prisforskjellen på en Taycan i Norge vs Sverige?
Orjan Skrevet i går, 12:55 Skrevet i går, 12:55 15 timer siden, Lars89 skrev: Hadde egentlig tenkt å handle en i en knall farge, men GT Silver med RS Spyder-felger er ekstremt kledelig 🤩 Gratulerer så mye! Og Porsche 911 bør ha sprek farge, men GT silver er jo klassisk pent og aldri feil. Gratulerer igjen!
Snagg30 Skrevet i går, 15:08 Skrevet i går, 15:08 6 timer siden, GtiGtr skrev: Ser fleire skriv at det er billigare å kjøpe PAW i Sverige og Tyskland, men at en kanskje mister veihjelp/leigebil(?). Men om en sparer 10k på PAW, så kan en jo ha leigebil i forsikring ev melde seg in i Amcar og få det er. Kunne ønske du likte meg like godt som Lars slik jeg fikk denne beskjeden 🥲 fikk pristilbud fra Sverige nå og det koster faktisk over 10.000kr billigere pr år å handle der.. veihjelp er fortsatt dekket som vanlig dette var gull informasjon å få nå som jeg skal til å fornye 😄 fupsaker og GtiGtr reagerte på dette 1 1
GtiGtr Skrevet i går, 20:16 Skrevet i går, 20:16 5 timer siden, Snagg30 skrev: Kunne ønske du likte meg like godt som Lars slik jeg fikk denne beskjeden 🥲 fikk pristilbud fra Sverige nå og det koster faktisk over 10.000kr billigere pr år å handle der.. veihjelp er fortsatt dekket som vanlig dette var gull informasjon å få nå som jeg skal til å fornye 😄 Var sikker på at Møringer hadde full kontroll på kvar det er mulig å spare ei krone Snagg30, Ingvaldsen, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7
fupsaker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden På 22.4.2026 den 13.09, GtiGtr skrev: Kva var prisforskjellen på en Taycan i Norge vs Sverige? Det er PAW jeg snakker om, ikke bilen i seg selv. Kjøpte min fra Belgia i 2022, det var veldig lønnsomt da mot likt speccet bil i Norge.
GtiGtr Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) 1 time siden, fupsaker skrev: Det er PAW jeg snakker om, ikke bilen i seg selv. Kjøpte min fra Belgia i 2022, det var veldig lønnsomt da mot likt speccet bil i Norge. Paw eg også mente 🫡 Endret 7 timer siden av GtiGtr
Lars89 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Takk for alle gratulasjoner! Alle jeg møter på er positive så tydeligvis en bil som er lett å like. Dukker opp på noen lokale Bmw-treff @sveigis I dag var det vårsjekk hos Porsche Center Kristiansand. Bilen var visst i god stand. Noe småtteri med noe lys bare. Mye kult som var innom. Og mye hyggelige folk! Ble også en liten kjøretur med div Porsche og Bmw G8x. Fin dag 👍 GtiGtr og KireS reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå