Chris A Skrevet Februar 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2023 Er Crafted clarity på denne. hva syns dere om disse dørlåsene / door pins.? Blir det litt mye eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2023 Da har eldste datteren og typen vert på besøk og X5’en fått seg en etterlengtet vask! Da jeg er ute på jobb:) Satser på den yngste tar en shine innvendig senere i dag:) Delene / tak og frontspoiler er planlagt lakkert nå til uka. Håper dem har har anledning å montere i uke 8. Ron788m, Marius2002, BimmerFan! og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2023 Den yngste har installert org. BMW ipad holdere bak. Det er komfort sier hun😅😂 mslello, papertiger, Ron Jeremy og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 Det såg jo meget bra ut 😊 skulle ønske det var sånt og oppdrive til G11 også 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 1 time siden, Skulebollen skrev: Det såg jo meget bra ut 😊 skulle ønske det var sånt og oppdrive til G11 også 🤔 Er det ikkje samme stolen i din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 On 2/3/2023 at 4:51 PM, Chris A said: Er Crafted clarity på denne. hva syns dere om disse dørlåsene / door pins.? Blir det litt mye eller? Med mindre bilen din ser ut som Mercedesen under så hadde jeg fint droppet disse dørlåsene. papertiger, fupsaker og Turbo-HF reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Er det ikkje samme stolen i din ? Nei har ikkje den "klumpen" i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2023 @BrokeBoi nå lo jeg godt. Når du legger det frem slik er jeg helt enig😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2023 2 timer siden, Skulebollen skrev: Det såg jo meget bra ut 😊 skulle ønske det var sånt og oppdrive til G11 også 🤔 Er vel en del av travel og comfort pakken. Kjøpte disse to holderne og er sett viskere fra en kar inn i stryn. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 1 time siden, Skulebollen skrev: Nei har ikkje den "klumpen" i midten Det går det an å ettermontere🤪 Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 1 time siden, Chris A skrev: Er vel en del av travel og comfort pakken. Kjøpte disse to holderne og er sett viskere fra en kar inn i stryn. Fant det nå til min også, men var ikke like pent når det er en stang som står mellom nakkestøtten😅 absolutt mer kledelig på din 😊 men av nysgjerrighet, er det kun visse typer nettbrett som passer? Ser man må velge brakett til nettbrett på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2023 2 minutter siden, Skulebollen skrev: Fant det nå til min også, men var ikke like pent når det er en stang som står mellom nakkestøtten😅 absolutt mer kledelig på din 😊 men av nysgjerrighet, er det kun visse typer nettbrett som passer? Ser man må velge brakett til nettbrett på min Holderen er universal. Men egentlig skal man også kjøpe et skreddersydd deksel fra BMW til din spesifikke ipad, samsung, osv. koster skjorta dem jeg har sett på. Så dem har jeg ikke brydd meg med å kjøpe. Ser ut som hun på 14 år har knekt koden her. Jeg får sjekke hvordan det er når jeg kommer hjem fra sjøen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 Ja var vel 2500 elns per holder, syns det var drøyt når det fortsatt er festet mellom nakkestøttene.. På bilder ser det ut som det likegreit kunne vert noe universalgreier fra eBay😅 Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 9, 2023 Share Skrevet Februar 9, 2023 Har montert bordet i i4'n nå. Men har ipad holderen også. For å slippe å kjøpe dekslet, så limte jeg noe padding der den kliper nettbrettet. Sitter som støpt og ingen ulyder. Samme med bordet også. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 9, 2023 Share Skrevet Februar 9, 2023 Er det kun den universale holderen til nettbrett dere har? M.a.o braketten + universalholder? Ser det koster rundt 2k per side da, fortsatt friskt priset 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå