sveigis Skrevet April 19 Skrevet April 19 Den turen der blir nok veldig gøy og ikke minst kjøre en skikkelig bil 😊 Ser frem til og se interiøret ferdig på denne .
ehaugsnes Skrevet Fredag kl. 10:02 Forfatter Skrevet Fredag kl. 10:02 Det går da fremover..😊 BMWE39turbo, hemperen, gnilb og 20 andre reagerte på dette 22 1
papertiger Skrevet Fredag kl. 10:13 Skrevet Fredag kl. 10:13 For et fantastisk stykke bil den E65'en er!
Haug530D Skrevet Fredag kl. 12:11 Skrevet Fredag kl. 12:11 Dette blir bra Er ikke så glad i Beige interiør selv heller, selv om jeg har det i F11'n, var bare ett impulskjøp den bilen egentlig.
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 12:32 Skrevet Fredag kl. 12:32 Holy makaroni og alt det der! Er det de fargede stolene? For et vanvittige pent arbeid!
skoglund Skrevet Fredag kl. 15:20 Skrevet Fredag kl. 15:20 Meget pent interiør:) og flott stor jobb som er blitt utført.
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 20:29 Forfatter Skrevet Søndag kl. 20:29 Da blei det første oppstart etter 3,5mnd i garasjen😊 første prøvetur ble rett til verksted på firhjulskontroll. Oppdaga på firsøylern at det var en diesellekkasje fra webasto, så det må fikses før danmarkturen. Ellers er det kun småplukk igjen så er den klar. Det var mildt sagt DEILIG og kjøre e65 igjen!😍 noen bilder som vanlig; BimmerFan!, Heik80, mslello og 13 andre reagerte på dette 16
Saltkjelen Skrevet i går, 06:27 Skrevet i går, 06:27 Æsj, ekkelt. Jeg kan være raus og gi deg 50 ullerntiere, så er du i det minste kvitt bilen enkelt og greit! 🙃 ahj og Martin-D reagerte på dette 2
RF91 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Kom seg 😎 Din e andre E65'en eg ha sett i mitt liv so ha M-Sport montert. Den første såg eg no i vinter. Sjeldne saker 😄 Endret 17 timer siden av RF91 Pølsefingra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå