Ingvaldsen Skrevet Mai 15 Forfatter Skrevet Mai 15 27 minutter siden, BMWE39turbo skrev: https://www.bs-teknikk.no/tjenester/avlakkering-og-syrevask disse tar hele biler så bakluka di burde ikke vere noe problem. Hadde de svart så hadde jo det vært flott😂 og de er det eneste jeg finner ved å google, men google er jo totalt ubrukelig om dagen…
sveigis Skrevet Mai 15 Skrevet Mai 15 Oppløftende oppdatering her Jostein og så morro det må være å ha X5en oppe og gå igjen 😊 Du er fryktelig flink som går løs på dette ,ser jo at du skriver at andre har vært med men vet jo at du kan sakene . Nå håper vi på at den leverer varene for deg 😊 Ingvaldsen reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Mai 15 Skrevet Mai 15 Godt nåken fekk bruk for lokariane eg ha hatt liggande på hylla i sikkert 6 år snart 😄 Blei jo jysla bra no 😎 mr.pingu og sveigis reagerte på dette 2
Ingvaldsen Skrevet Juni 9 Forfatter Skrevet Juni 9 Da var endelig x5M på skilter igjen! fikk jo 2’er feil på rusta bremser forran, så da ble like gjerne alt nytt. ble nesten ett trillebårlass med rust å sope vekk når jeg var ferdig… og det ble borring og gjenging men med resultater nå gjenstår det bare å bytte noen knekte lyfteskruer og 2 elektriske vannpumper så skal bilen egentlig være «feilfri» ahj, Otis, sveigis og 26 andre reagerte på dette 28 1
papertiger Skrevet Juni 9 Skrevet Juni 9 Deilig å se denne bilen på skilter igjen! Er den ment å bli værende, eller for salg? sveigis reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Juni 9 Forfatter Skrevet Juni 9 1 time siden, papertiger skrev: Deilig å se denne bilen på skilter igjen! Er den ment å bli værende, eller for salg? Den kommer nok på finn, men om folk vil betale er en annen sak
B. Sveigdalen Skrevet Juni 28 Skrevet Juni 28 Artig å se X5'n oppe og gå. Er riktignok ei stund sida nå, men sjekker ikke postene her så ofte når jeg har det travelt. 😄 Regner med at S63 kanskje ikke er favorittmotoren din mer. Kanskje på rå ytelse, men ikke på holdbarhet. 😬 Ingvaldsen reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Onsdag kl. 22:46 Skrevet Onsdag kl. 22:46 Traff jeg den røde mellom Dombås og Lesja i kveld? 🤔
Ingvaldsen Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden 9 timer siden, Marius2002 skrev: Traff jeg den røde mellom Dombås og Lesja i kveld? 🤔 Ja det er godt mulig, den bare går å går den😁 Den har til og med fått seg ny bakdør, framdøra står fortsatt på vent da det e begrensa med timer i døgnet😅 E39_Cato, Bendik Kjellevold, Paulus og 10 andre reagerte på dette 13
Marius2002 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Synes det var noe kjent Flott bil! Ron Jeremy reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Ja det er godt mulig, den bare går å går den😁 Den har til og med fått seg ny bakdør, framdøra står fortsatt på vent da det e begrensa med timer i døgnet😅 Dy og pine ,kunne alle behandlet e39ene som deg @Ingvaldsen 🥳🥳🥳.
Ingvaldsen Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden 11 timer siden, sveigis skrev: Dy og pine ,kunne alle behandlet e39ene som deg @Ingvaldsen 🥳🥳🥳. Haha, da hadde alle vært verdiløse😂 men mange hadde jo hatt en god bil da
Olaandref Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Kjørte opp over mot Dombås for en uke siden, prøvde å se etter røde og blå BMWer, men uten hell 🙂
Ingvaldsen Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden (endret) 1 time siden, Olaandref skrev: Kjørte opp over mot Dombås for en uke siden, prøvde å se etter røde og blå BMWer, men uten hell 🙂 De har for det meste stått i skyggen i det som snart minner om en garasje😅 Endret 7 timer siden av Ingvaldsen Saltkjelen, Markus E30, ahj og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå