*MrB* Skrevet Fredag kl. 13:28 Skrevet Fredag kl. 13:28 Det var godt å høre Jan. Jeg kjenner flere som har fått tilbake lappen etter slag, så dette forventet jeg. Men det er jo ikke noe kjekt å gå i uvisshet så klart. sveigis reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet Fredag kl. 13:31 Skrevet Fredag kl. 13:31 Gratulerer 🙂, har nesten full pakke i sertifikat selv (Mangler E etter C og D) så det og ikke kunne kjøre ser jeg ikke for meg nei. sveigis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Fredag kl. 13:35 Skrevet Fredag kl. 13:35 Gratulerer så mye Jan! Dette var hyggelig lesning på en fredag. Tenker jeg var en fin presang å ta med seg inn i helga. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Fredag kl. 14:42 Forfatter Skrevet Fredag kl. 14:42 1 time siden, *MrB* skrev: Det var godt å høre Jan. Jeg kjenner flere som har fått tilbake lappen etter slag, så dette forventet jeg. Men det er jo ikke noe kjekt å gå i uvisshet så klart. Ja skjønt rett og slett . Stemmer det ,de fleste får tilbake heldigvis uten for mye tull . Var den uvissheten som plaget meg ,og det dummeste var jo og melde seg inn på div Facebook grupper som hadde med hjerneslag å gjøre . Håpet på tips og råd. Der skal jeg melde meg ut av og det pga er jo folk som dyrker dette ,og det er farlig . 1 time siden, Haug530D skrev: Gratulerer 🙂, har nesten full pakke i sertifikat selv (Mangler E etter C og D) så det og ikke kunne kjøre ser jeg ikke for meg nei. Mange takk Haug 😊 Kjekt og ha det sagt om de hadde tatt kl2 fra meg så hadde det gått fint . 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer så mye Jan! Dette var hyggelig lesning på en fredag. Tenker jeg var en fin presang å ta med seg inn i helga. Takk Bjørn😊 Ja jeg trodde det ikke var mulig da hun sa følgende ..:Tenker vi stopper her jeg ..Klarer jo ikke å sette deg fast her . Gratulerer Jan 😊❤️. Morro . papertiger reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Fredag kl. 15:29 Forfatter Skrevet Fredag kl. 15:29 30 minutter siden, Olaandref skrev: ENDELIG 🥳🥳🥳🍻 Ja Ola-Andre endelig 😊😊 Fysj og trist det har vært .
sveigis Skrevet Fredag kl. 15:39 Forfatter Skrevet Fredag kl. 15:39 Kjører på med en upd her . E61 er på hyttetur og da har vi denne : Er fem års jubileum på denne og nå her og funker . Tok en rask titt under og ,og Fluidfilm har levert den så tenker det fortsettes med det på denne . I forbindelse med bytte av bil så sa jeg klart ifra at rydd bil ,da jeg ikke orker små pødder av biler som jeg sitter i knees i søppel . Hun holdt ord hun og bil var da riktig så ryddig og fin : Det her : Så vi hadde denne til Kristiansand idag og nå merker jeg bil har gått langt her 😊 Stadig mer lyder her og der som må sees på bla som kommer fra forstilling . Så er det noe rart og når man tar ut clutch . Kommer ril og bruke tid imorgen på den pga det er koslig å styre med den . Så fikk jeg deler til Treg 18 idag : Stag og foringer samt noe kluter som Mini hadde sendt med . Min bedre halvdel gleder seg voldsomt til å få den grå opp og gå og det gjør jaggu jeg og . Ampera og HakonLimseth reagerte på dette 2
Daniel. Skrevet Fredag kl. 18:44 Skrevet Fredag kl. 18:44 Kjekt å høre at du har fått klarsignal og førerkortet tilbake igjen 😊 Blir vel kjørt en del kilometer fremover nå 😅 sveigis reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Fredag kl. 19:27 Skrevet Fredag kl. 19:27 Gratulerer med gode nyheter Jan, dette fortjente du virkelig! Må bli en go roadtrip no så du får tatt igjen noe av det tapte Kos deg med å ratte E34, go' erstatning for E28'n det. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Fredag kl. 20:12 Forfatter Skrevet Fredag kl. 20:12 1 time siden, Daniel. skrev: Kjekt å høre at du har fått klarsignal og førerkortet tilbake igjen 😊 Blir vel kjørt en del kilometer fremover nå 😅 Ja dette var nydelig 😊 Håper det Daniel nå fremover .😊 42 minutter siden, Mortenej skrev: Gratulerer med gode nyheter Jan, dette fortjente du virkelig! Må bli en go roadtrip no så du får tatt igjen noe av det tapte Kos deg med å ratte E34, go' erstatning for E28'n det. Takk Morten og helt ærlig ,så synes jeg og det 😊 Ja nå vil jeg til Telemark uten t vil og det med e34en . Skal bli en klassisk tur 😊
sveigis Skrevet Søndag kl. 10:12 Forfatter Skrevet Søndag kl. 10:12 Denne helga har jeg vært det man kaller lat 😩. Store planer men null har skjedd !Har rett og slett vært en ren skjær sofagris og vet dere noe? Det har rett og slett bare vært skjønt . Helt ærlig så har jeg vært så tappet etter fredag at kroppen sier hele tiden ,at den ikke vil noe . Det eneste jeg har gjort er og bytte pære : Her er det noe galt tror jeg . Den sluker blinkyspærer og vet jo ikke hvor jeg skal søke . Blir ikke gjort noe feilsøking idag hvertfall hanssae og Ampera reagerte på dette 2
Mortenej Skrevet Søndag kl. 19:58 Skrevet Søndag kl. 19:58 Du har vel bevist for oss alle her at noe sofagris det er du ikke. Men av og til er det lov å kjenne på at en ikke har overskudd til noe. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mandag kl. 07:29 Forfatter Skrevet Mandag kl. 07:29 11 timer siden, Mortenej skrev: Du har vel bevist for oss alle her at noe sofagris det er du ikke. Men av og til er det lov å kjenne på at en ikke har overskudd til noe. Ja jeg velger ,håper og tror det . Akkurat denne helga her tror jeg kroppen rett og slett sa bare at Finn roen på sofaen med serier og dokumentarer. Det har vært så mye dritt i år jeg har måtte stå i og når jeg nå har klart og stable meg på beina ,samt bestod førerprøven på Rehab ,så kortsluttet jeg 😅😊 Nå er det siste instans imorgen hos legen ,så kan jeg kjøre mener jeg . Ampera reagerte på dette 1
HakonLimseth Skrevet Mandag kl. 11:38 Skrevet Mandag kl. 11:38 Gratulerer med førerkort tilbake 😃 Må bare applaudere at motivasjonen til å fikse biler fortsatt beholdes uten å kunne kjøre dem, da blir det enda bedre å kunne kjøre bilene etter alt arbeidet du har lagt inn. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mandag kl. 11:48 Forfatter Skrevet Mandag kl. 11:48 6 minutter siden, HakonLimseth skrev: Gratulerer med førerkort tilbake 😃 Må bare applaudere at motivasjonen til å fikse biler fortsatt beholdes uten å kunne kjøre dem, da blir det enda bedre å kunne kjøre bilene etter alt arbeidet du har lagt inn. Jo mange takk ,dvs nå er det ikke helt i havn her før jeg har vært hos fastlege for siste instans 😅.Dvs alt er iorden men må bare få siste grønne lys ,en ren formalitet visstnok . Er flere som sier det men for min del ,så tenkte jeg inni mitt hode at det kun var en pause . Skal ikke legge skjul på at det og kjøre nå blir så godt . E34en er jo bilen jeg ser frem til og bruke nå da dette er en bil som jeg har brukt lite de siste årene egentlig.😊 HakonLimseth og Olaandref reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå