sveigis Skrevet i går, 18:30 Forfatter Skrevet i går, 18:30 (endret) (Fortsettelse fra forrige side). Jeg kjører en dobbeltpost nå for og konstatere at jeg nå er helt ferdig bak med alt endelig . Nå er alt av plater på plass og ferdig behandlet både fremre og bakre del rundt jekkfestet. Grunnet: Sånn : Kontra dette: Etterfulgt av Benga : Nå er alt helt her og : I motsetning til det var : Jeg er storfornøyd nå folkens 😊 Nå er det resten igjen foran .😊 Endret i går, 18:32 av sveigis HakonLimseth, KireS, Fredrik og 8 andre reagerte på dette 11
KireS Skrevet i går, 19:28 Skrevet i går, 19:28 Imponert over jobben du legger ned og hva du får til! sveigis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet i går, 20:04 Skrevet i går, 20:04 Steike så bra det blir Jan. Imponert over kjærleiken som legges i denne! sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 21:14 Forfatter Skrevet i går, 21:14 1 time siden, KireS skrev: Imponert over jobben du legger ned og hva du får til! Tusen takk KireS 😊🙌 Jeg prøver og få til et resultat jeg kan leve med . 1 time siden, papertiger skrev: Steike så bra det blir Jan. Imponert over kjærleiken som legges i denne! Takk Bjørn 😊 Igjen det glade vanvidd vil de fleste si mtp kun 318 ,men for oss er den like mye verdt som om der stod 325 i eller D bak på koffertlokket . Ikke minst gir sjelefred for meg 😊 Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det var imponerende arbeid. Godt å se hvor mye du legger i denne sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 1 time siden, mr.pingu skrev: Det var imponerende arbeid. Godt å se hvor mye du legger i denne Tusen takk 😊 Ja skal jeg få den som jeg vil ha ,så krever det litt innsats men tror det betaler seg på sikt 😊
sveigis Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Da kan jeg fortsette med fortsettelsen og litt til . Vi starter først med sånn plikt ting med fruen .😊 Hun er alltid snill med meg og hun lurte på om vi kunne ta en tur til Sørlandssenteret da hun ønsket seg ny kjole . Hun sier alltid ja om det er noe jeg vil ,så jeg ble med til nabobyen . Trygt parkert blant alle småbarnsfamilier rundt e61🥳🥳😅: Fun fact er atcjeg aldri noensinne har fått en eneste bulke i forbindelse med sånn parkering . Så noen timer her : Det ble lunsj etterfulgt av andre småting . Etterhvert så bar det hjem og da kunne planen fortsette . Jeg skal til Horten imorgen og levere datteren min da hun skal til Fredrikstad til Tanten og Onkelen sin . Og det har vært strender og gud vet hva ,så bil skulle strigles før reise . Kom på at jeg hadde en sånn Detailer bøtte med rist så brukte den : Og igang : Såpen og QDen som ble brukt forrige vask leverer den ,her ferdig vasket : Så har jeg gjort noe j……a smart og se her : Ruten er bombadert med små prikker og det er pga jeg min store idiot ikke flyttet bil når jeg kappet plater til Treg 18 . Så dette er rett og slett pigmenter fra vinkesliper som har brent seg fast . Så frem med Stanley knivblad og fikk bort mye . Polerte opp ruten og ble bedre men desverre så tror jeg denne må jobbes mer med . Uansett bedre: Og rent førermiljø og innvendig et must når jeg skal på tur : Bak: Det ble støvsuging og rett og slett bare en fille til og dra over støv med ,uansett ble bra nok og rent . Black Zaphire ren og klar for tur : Så over til Treg 18 . Den fikk jeg klargjort mer på idag . Fant frem denne : Denne skal være av det bedre man får ,såpass godt at de har sluttet og selge den over disk og da vet jeg den er bra 😊 Alt som er giftig og farlig er bra på bil . Så igang : Kommer seg: Et par til : Og da det her : IMG_9058.mov Noe av det skal slipes bort i forbindelse med sveis men la på der jeg kan sånn at jeg er ferdig . Det var det jeg rakk faktisk ,så får vi se hva morgendagen bringer av tid . Drømmen var jo og bli ferdig før helgen ,men pokker dette tar tid altså . Så vi ser hva som skjer .😊 ///M-ini95, Marius2002 og eivi91 reagerte på dette 3
Mortenej Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Takk for melding her om dagen, gav motivasjon til å komme seg til bake i kommentarfeltet på forumet Herlig å se hva du gjør for å gi denne et lengre liv Jan. Men er som du skriver, bilen leverer akkurat som dere trenger. Og denne kjenner du nå ut og inn og bedre å da holde den i god stand, enn å finne en ny. Spennende å følge med videre Endret 3 timer siden av Mortenej
mr.pingu Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 6 hours ago, sveigis said: Tusen takk 😊 Ja skal jeg få den som jeg vil ha ,så krever det litt innsats men tror det betaler seg på sikt 😊 100%, det betaler seg tilbake det blir bare verre om man ikke gjør noe med det. Er ikke bare bare men kjøpe ny bil hele tiden koster og, kanskje koster mindre innsats men koster hvertfall mere penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå