*MrB* Skrevet Oktober 17 Skrevet Oktober 17 Det var godt å høre Jan. Jeg kjenner flere som har fått tilbake lappen etter slag, så dette forventet jeg. Men det er jo ikke noe kjekt å gå i uvisshet så klart. sveigis reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet Oktober 17 Skrevet Oktober 17 Gratulerer 🙂, har nesten full pakke i sertifikat selv (Mangler E etter C og D) så det og ikke kunne kjøre ser jeg ikke for meg nei. sveigis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Oktober 17 Skrevet Oktober 17 Gratulerer så mye Jan! Dette var hyggelig lesning på en fredag. Tenker jeg var en fin presang å ta med seg inn i helga. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Oktober 17 Forfatter Skrevet Oktober 17 1 time siden, *MrB* skrev: Det var godt å høre Jan. Jeg kjenner flere som har fått tilbake lappen etter slag, så dette forventet jeg. Men det er jo ikke noe kjekt å gå i uvisshet så klart. Ja skjønt rett og slett . Stemmer det ,de fleste får tilbake heldigvis uten for mye tull . Var den uvissheten som plaget meg ,og det dummeste var jo og melde seg inn på div Facebook grupper som hadde med hjerneslag å gjøre . Håpet på tips og råd. Der skal jeg melde meg ut av og det pga er jo folk som dyrker dette ,og det er farlig . 1 time siden, Haug530D skrev: Gratulerer 🙂, har nesten full pakke i sertifikat selv (Mangler E etter C og D) så det og ikke kunne kjøre ser jeg ikke for meg nei. Mange takk Haug 😊 Kjekt og ha det sagt om de hadde tatt kl2 fra meg så hadde det gått fint . 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer så mye Jan! Dette var hyggelig lesning på en fredag. Tenker jeg var en fin presang å ta med seg inn i helga. Takk Bjørn😊 Ja jeg trodde det ikke var mulig da hun sa følgende ..:Tenker vi stopper her jeg ..Klarer jo ikke å sette deg fast her . Gratulerer Jan 😊❤️. Morro . papertiger reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Oktober 17 Forfatter Skrevet Oktober 17 30 minutter siden, Olaandref skrev: ENDELIG 🥳🥳🥳🍻 Ja Ola-Andre endelig 😊😊 Fysj og trist det har vært .
sveigis Skrevet Oktober 17 Forfatter Skrevet Oktober 17 Kjører på med en upd her . E61 er på hyttetur og da har vi denne : Er fem års jubileum på denne og nå her og funker . Tok en rask titt under og ,og Fluidfilm har levert den så tenker det fortsettes med det på denne . I forbindelse med bytte av bil så sa jeg klart ifra at rydd bil ,da jeg ikke orker små pødder av biler som jeg sitter i knees i søppel . Hun holdt ord hun og bil var da riktig så ryddig og fin : Det her : Så vi hadde denne til Kristiansand idag og nå merker jeg bil har gått langt her 😊 Stadig mer lyder her og der som må sees på bla som kommer fra forstilling . Så er det noe rart og når man tar ut clutch . Kommer ril og bruke tid imorgen på den pga det er koslig å styre med den . Så fikk jeg deler til Treg 18 idag : Stag og foringer samt noe kluter som Mini hadde sendt med . Min bedre halvdel gleder seg voldsomt til å få den grå opp og gå og det gjør jaggu jeg og . HakonLimseth og Ampera reagerte på dette 2
Daniel. Skrevet Oktober 17 Skrevet Oktober 17 Kjekt å høre at du har fått klarsignal og førerkortet tilbake igjen 😊 Blir vel kjørt en del kilometer fremover nå 😅 sveigis reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Oktober 17 Skrevet Oktober 17 Gratulerer med gode nyheter Jan, dette fortjente du virkelig! Må bli en go roadtrip no så du får tatt igjen noe av det tapte Kos deg med å ratte E34, go' erstatning for E28'n det. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Oktober 17 Forfatter Skrevet Oktober 17 1 time siden, Daniel. skrev: Kjekt å høre at du har fått klarsignal og førerkortet tilbake igjen 😊 Blir vel kjørt en del kilometer fremover nå 😅 Ja dette var nydelig 😊 Håper det Daniel nå fremover .😊 42 minutter siden, Mortenej skrev: Gratulerer med gode nyheter Jan, dette fortjente du virkelig! Må bli en go roadtrip no så du får tatt igjen noe av det tapte Kos deg med å ratte E34, go' erstatning for E28'n det. Takk Morten og helt ærlig ,så synes jeg og det 😊 Ja nå vil jeg til Telemark uten t vil og det med e34en . Skal bli en klassisk tur 😊
sveigis Skrevet Søndag kl. 10:12 Forfatter Skrevet Søndag kl. 10:12 Denne helga har jeg vært det man kaller lat 😩. Store planer men null har skjedd !Har rett og slett vært en ren skjær sofagris og vet dere noe? Det har rett og slett bare vært skjønt . Helt ærlig så har jeg vært så tappet etter fredag at kroppen sier hele tiden ,at den ikke vil noe . Det eneste jeg har gjort er og bytte pære : Her er det noe galt tror jeg . Den sluker blinkyspærer og vet jo ikke hvor jeg skal søke . Blir ikke gjort noe feilsøking idag hvertfall hanssae og Ampera reagerte på dette 2
Mortenej Skrevet Søndag kl. 19:58 Skrevet Søndag kl. 19:58 Du har vel bevist for oss alle her at noe sofagris det er du ikke. Men av og til er det lov å kjenne på at en ikke har overskudd til noe. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mandag kl. 07:29 Forfatter Skrevet Mandag kl. 07:29 11 timer siden, Mortenej skrev: Du har vel bevist for oss alle her at noe sofagris det er du ikke. Men av og til er det lov å kjenne på at en ikke har overskudd til noe. Ja jeg velger ,håper og tror det . Akkurat denne helga her tror jeg kroppen rett og slett sa bare at Finn roen på sofaen med serier og dokumentarer. Det har vært så mye dritt i år jeg har måtte stå i og når jeg nå har klart og stable meg på beina ,samt bestod førerprøven på Rehab ,så kortsluttet jeg 😅😊 Nå er det siste instans imorgen hos legen ,så kan jeg kjøre mener jeg . Ampera reagerte på dette 1
HakonLimseth Skrevet Mandag kl. 11:38 Skrevet Mandag kl. 11:38 Gratulerer med førerkort tilbake 😃 Må bare applaudere at motivasjonen til å fikse biler fortsatt beholdes uten å kunne kjøre dem, da blir det enda bedre å kunne kjøre bilene etter alt arbeidet du har lagt inn. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mandag kl. 11:48 Forfatter Skrevet Mandag kl. 11:48 6 minutter siden, HakonLimseth skrev: Gratulerer med førerkort tilbake 😃 Må bare applaudere at motivasjonen til å fikse biler fortsatt beholdes uten å kunne kjøre dem, da blir det enda bedre å kunne kjøre bilene etter alt arbeidet du har lagt inn. Jo mange takk ,dvs nå er det ikke helt i havn her før jeg har vært hos fastlege for siste instans 😅.Dvs alt er iorden men må bare få siste grønne lys ,en ren formalitet visstnok . Er flere som sier det men for min del ,så tenkte jeg inni mitt hode at det kun var en pause . Skal ikke legge skjul på at det og kjøre nå blir så godt . E34en er jo bilen jeg ser frem til og bruke nå da dette er en bil som jeg har brukt lite de siste årene egentlig.😊 HakonLimseth og Olaandref reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå