Turbo-HF Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 Hei, da var en "ny" BMW kommet, og vår kjære F10 523iA ble byttet inn. 😏 Først litt uvant, savn og vemod, men også fylt av glede og ny entusiasme, etter anskaffelse av en nydelig og delikat 2014-modell BMW F31 328iXAT Luxury Line med masse utstyr og flott historikk. 🙂😍 Ble en avtale jeg ikke kunne si nei til. 🤝👌🥰 BMWE39turbo, papertiger, janerik171187 og 28 andre reagerte på dette 31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 Det må jeg si var en lekker kombinasjon, veldig smakfullt gratulerer med ny bil Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 (endret) Meget smakfull kombo av motor, chassi og farger - her var det mye å like! F31 har et nydelig chassi og M må det ikke være (for min del) Er fargen rett - som her, er Luxury Line et flott tilskudd til en eller forutsigbar portefølje. Blir spennende å høre dine betraktninger ang plass, motor og kvalitet, mye blir sagt om 3 serie vs 5 serie. Har selv eid F31 og synd selv det var og er, en flott 3 serie med bra innvendig plass og mange kvaliteter. Gratulerer så mye med flott bil! Endret August 26, 2023 av Ron Jeremy Marius2002 og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2023 Forfatter Share Skrevet August 26, 2023 (endret) 4 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Meget smakfull kombo av motor, chassi og farger - her var det mye å like! F31 har et nydelig chassi og M må det ikke være (for min del) Er fargen rett - som her, er Luxury Line et flott tilskudd til en eller forutsigbar portefølje. Blir spennende å høre dine betraktninger ang plass, motor og kvalitet, mye blir sagt om 3 serie vs 5 serie. Har selv eid F31 og synd selv det var og er, en flott 3 serie med bra innvendig plass og mange kvaliteter. Gratulerer så mye med flott bil! Tusen hjertelig takk, ja, føler meg svært fornøyd. Mange likhetstrekk til F11, egentlig, og ikke mye trangere eller mindre romfølelse. Endret August 26, 2023 av Turbo-HF Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 Gratulerer så mye! Fantastisk flott farge-kombo 😍 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2023 Forfatter Share Skrevet August 26, 2023 8 minutter siden, Snagg30 skrev: Det må jeg si var en lekker kombinasjon, veldig smakfullt gratulerer med ny bil Mange tusen takk 🤝😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 Gratulerer så meget, så flott ut. Du har jo også hatt 5-serien en god del år nå etterhvert, så forstår det er litt merkelig. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 Gratulerer med lekker Luxury line! Fineste fargekomboen dette. Et friskt pust blant alle M sporter! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2023 Forfatter Share Skrevet August 26, 2023 1 time siden, awt skrev: Gratulerer så meget, så flott ut. Du har jo også hatt 5-serien en god del år nå etterhvert, så forstår det er litt merkelig. Tusen takk 🙂👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2023 Forfatter Share Skrevet August 26, 2023 10 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med lekker Luxury line! Fineste fargekomboen dette. Et friskt pust blant alle M sporter! 😃 Hyggelig å høre 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 Gratulerer så mye med knallflott bil 😀 Deilig fargekombinasjon, og nesten litt forfriskende å se noe annet enn toliters diesel og M-sport 👍 Dette synes jeg faktisk var en grei oppdatering selv om bilen er mindre i størrelse og mangler to sylindre. Her har du fått nyere bil, mer unik fargekombo, firehjulstrekk og mer effekt. Forandring fryder 😀 papertiger og Turbo-HF reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2023 Forfatter Share Skrevet August 26, 2023 3 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer så mye med knallflott bil 😀 Deilig fargekombinasjon, og nesten litt forfriskende å se noe annet enn toliters diesel og M-sport 👍 Dette synes jeg faktisk var en grei oppdatering selv om bilen er mindre i størrelse og mangler to sylindre. Her har du fått nyere bil, mer unik fargekombo, firehjulstrekk og mer effekt. Forandring fryder 😀 Tusen takk 🙂 Meget hyggelig å høre 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 27, 2023 Share Skrevet August 27, 2023 Gratulerer med fin bil HF😊😊 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2023 Forfatter Share Skrevet August 27, 2023 2 minutter siden, sveigis skrev: Gratulerer med fin bil HF😊😊 Tusen hjertelig takk 🙂😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2023 Forfatter Share Skrevet August 27, 2023 (endret) Combiinstrumentet 🙂 Endret August 27, 2023 av Turbo-HF Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå