Gå til innhold

Hvem kan restaurere Bmw-felger?


sdhild99
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ikke Googlet da jeg ønsker referanser hvis mulig.

Er det noen som vet om noe(n) firma som kan restaurere Bmw-felger, eksempelvis style 21 og 37? Da mener jeg tilnærmet factory finish, ikke med sprayboks i garasjen. Uten å vite noe om det vil jeg tippe Style 37 er mer krevende grunnet litt sånn børstet stål finish på eikene og det beskyttelsesbelegget på selve kanten/leppa.

Blir glad for tilbakemeldinger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, sdhild99 skrev:

Hei, jeg har ikke Googlet da jeg ønsker referanser hvis mulig.

Er det noen som vet om noe(n) firma som kan restaurere Bmw-felger, eksempelvis style 21 og 37? Da mener jeg tilnærmet factory finish, ikke med sprayboks i garasjen. Uten å vite noe om det vil jeg tippe Style 37 er mer krevende grunnet litt sånn børstet stål finish på eikene og det beskyttelsesbelegget på selve kanten/leppa.

Blir glad for tilbakemeldinger :-)

Her får du alt på en plass.

https://www.felgteknikk.no/felgreparasjon?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwuJ2xBhA3EiwAMVjkVIb-OPpJJPxO8jBbRKLawJUaZM6tvlU1FPzvXX8jGK69nvUJptem5xoC_M0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra om Felgteknikk, og hadde tenkt å bruke de på mine style 65. Men frakten ble dyr fra Vestlandet, så jeg gikk for lokal løsning med Bergen Billakkering i stedet. De gjorde en meget god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor 15 min unna Felgteknikk og bruker de flittig. Så litt "upartisk" derav. Brukt på både BMW-, Porsche-, og Tesla-felger. Upåklagelig hver gang. Prismessig alt fra ca 2400 opp til nesten 5k for totalrenovering av en 20" felg. I hvilket prisleie ligger Oslo felgretting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Tusen takk for gode innspill fra alle i denne tråden. Dette setter jeg pris på :-)

Jeg har et sett style 21 (Throwing stars) og et sett style 37 (M-parallells) som jeg vurdere å få renovert.

Endret av sdhild99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ingvaldsen said:

@B. Sveigdalen har renovert sine style 37 nylig å kan kanskje si noe om det

 

Jeg kan gjerne anbefale Felgteknikk, basert på mine erfaringer med dem på akkurat dette felgsettet. Jeg tok det vinterstid, så jobben tok litt tid, men det var avtalt. Og felgene har holdt seg bra i årene etterpå. 

20200303_184117.jpg

Endret av B. Sveigdalen
Lagt til bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...