Makky123 Skrevet Mars 15 Skrevet Mars 15 38 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Er det noe nytt at GS nå tar betalt for frakt når man bestiller med henting i butikk? Mener å huske at frakt bortfalt når man valgte vekk "servicepakken" fra Posten. Kjipt å måtte betale 150kr i frakt for noen skruer når man før kunne hente gratis. Edit: Må være en bug i systemet deres... Får fortsatt opp 150kr i frakt når man legger til varer over 1000 kroner, og attpåtil står det oppe i hjørnet at frakten er gratis 😅 Syns alt for ofte nettsiden deres røyker sokker. En annen irriterende ting jeg ofte opplever når man leter rundt på siden, er en form for treghet som plutselig dukker opp av og til.
mslello Skrevet Mars 16 Skrevet Mars 16 17 timer siden, ///M-ini95 skrev: Er det noe nytt at GS nå tar betalt for frakt når man bestiller med henting i butikk? Mener å huske at frakt bortfalt når man valgte vekk "servicepakken" fra Posten. Kjipt å måtte betale 150kr i frakt for noen skruer når man før kunne hente gratis. Edit: Må være en bug i systemet deres... Får fortsatt opp 150kr i frakt når man legger til varer over 1000 kroner, og attpåtil står det oppe i hjørnet at frakten er gratis 😅 Har opplevd at man må endre betalingsmåte en gang og så tilbake for at gratis frakt skal slå inn. Så noe som henger på siden virker det som.
*MrB* Skrevet Juli 15 Skrevet Juli 15 On 3/16/2026 at 2:19 PM, mslello said: Har opplevd at man må endre betalingsmåte en gang og så tilbake for at gratis frakt skal slå inn. Så noe som henger på siden virker det som. Dette opplevde jeg i dag. La inn rabattkode, og da forsvant plutselig fri frakt. Selv om summen fortsatt var innenfor, og det lyste «Fri Frakt» i grønt. Byttet betalingsmåte frem og tilbake, og da var det ok igjen. mslello reagerte på dette 1
eivi91 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Det ser ut som GS har fjernet delenummere i katalogene sine igjen. Det var et stort pluss når det kom på plass, så håper det er en bug at det nå er borte igjen.
Haug530D Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 time siden, eivi91 skrev: Det ser ut som GS har fjernet delenummere i katalogene sine igjen. Det var et stort pluss når det kom på plass, så håper det er en bug at det nå er borte igjen. Er vel lenge siden GS har hatt delenummer i katalogen sin, jeg bruker Realoem eller Bmwfans.info for å finne delenr for så og plotte det inn i handlekurven hos GS har også lastet ned delekatalog på Dvd men den er mer tungvindt og finne frem i realoem var best synes jeg, før alt det der reklame tullet kom og nå har de også endret på layouten teerex reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 1 hour ago, Haug530D said: Er vel lenge siden GS har hatt delenummer i katalogen sin, jeg bruker Realoem eller Bmwfans.info for å finne delenr for så og plotte det inn i handlekurven hos GS har også lastet ned delekatalog på Dvd men den er mer tungvindt og finne frem i realoem var best synes jeg, før alt det der reklame tullet kom og nå har de også endret på layouten Litt sidespor men realoem.com fungerer fortsatt fint med gammelt design (må bare trykke på classic design knappen) og bruke uBlock origin som adblocker.
eivi91 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) 1 hour ago, Haug530D said: Er vel lenge siden GS har hatt delenummer i katalogen sin, jeg bruker Realoem eller Bmwfans.info for å finne delenr for så og plotte det inn i handlekurven hos GS har også lastet ned delekatalog på Dvd men den er mer tungvindt og finne frem i realoem var best synes jeg, før alt det der reklame tullet kom og nå har de også endret på layouten Nei, de har hatt delenumre der i mange måneder nå, det var der sist på tirsdag ved min forrige bestilling. Men når jeg var innom i dag, så var det borte. Jeg bruker GS når jeg trenger noe kjappest mulig. Siden de holder til på Bud, så har jeg delene hos meg dagen etter bestilling. Endret 11 timer siden av eivi91
Olaandref Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 9 minutter siden, eivi91 skrev: Nei, de har hatt delenumre der i mange måneder nå, det var der sist på tirsdag ved min forrige bestilling. Men når jeg var innom i dag, så var det borte. Jeg bruker GS når jeg trenger noe kjappest mulig. Siden de holder til på Bud, så har jeg delene hos meg dagen etter bestilling. Var innom på Bud i dag, han bak disken skulle finne et delene på nettsiden og fant det ikke 😅 Men der har vært delenummer i katalogen lenge ja.
Haug530D Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 33 minutter siden, Olaandref skrev: Var innom på Bud i dag, han bak disken skulle finne et delene på nettsiden og fant det ikke 😅 Men der har vært delenummer i katalogen lenge ja. ah ok, er nok bare jeg som ikke bruker delekatalogen til GS da jeg synes det har vært bedre med realoem sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå