KevinF31 Skrevet Lørdag kl. 15:19 Share Skrevet Lørdag kl. 15:19 Er på utkikk etter en f31 LCI 335d, og i den sammenhengen så ønsker jeg å få den tunet. Uansett om den kjøpes tuna eller ei bare så jeg vet hva som er gjort. Noen her som har god erfaring med forskjellige firmaer på Østlandet? Vurderer optituning, men hørt både positivt og negativt der så tenkte å høre litt rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Lørdag kl. 16:23 Share Skrevet Lørdag kl. 16:23 (endret) @TRF om du vil ha noe som leverer som avtalt. Endret Lørdag kl. 16:24 av Ingvaldsen KevinF31 og TRF reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 16:31 Share Skrevet Lørdag kl. 16:31 Litt uavhengig av hvor i landet du bor så så ville jeg nok anbefalt TRF. Ellers så leverer vel BSR bra saker Blir jo litt av en rakett disse 335d bilene når man får skremt dem opp litt. Med nær 400 hester og 700 nm så har du "M3 killer" 👍 KevinF31 og TRF reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet Lørdag kl. 17:30 Share Skrevet Lørdag kl. 17:30 Bsr er flinke. Holdt på en del år også 👍 hadde steg 3 fra de på min gamle s60 2.4t. gikk i flere år i mitt eie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Lørdag kl. 17:50 Share Skrevet Lørdag kl. 17:50 BMW diesel = Trf. Punktum. BMWE39turbo, TRF og Øyvind L. reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Lørdag kl. 18:51 Share Skrevet Lørdag kl. 18:51 Trf var vel ute å informerte om at driften var lagt ned. Trf og skryten der var grunnen til at jeg valgte dem selv i sin tid. Plusser: Bra kvalitet på mekaniske deler som downpipe, egr delete og utført arbeid. Minus: Vanskelig å få tak i (flere måneder for å få kommet til enighet om tid og sted) samt at jeg hadde forventet enda mer av draget i 530d etter dpf delete og steg 2. Den var mer enn kvikk nok, men var ikke noe m5 skyv liksom. Det kan skyldes dårlige dyser på motoren jeg hadde, det vet jeg ikke. minuset med å velge en lokal garasjetrimmet som levrer chiptuning (og dette er kun min egen mistanke) er at disse tar bare de eksisterende filene og booster alt et hakk opp. Uten å kjøre dynotester og stresstesting på hver enkelt modell i forkant. Eksempel: mer diesel = mer sot og tettere dpf etterhvert. Snagg30 og TRF reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 19:18 Share Skrevet Lørdag kl. 19:18 (endret) 27 minutter siden, Evopower skrev: Trf var vel ute å informerte om at driften var lagt ned. Trf og skryten der var grunnen til at jeg valgte dem selv i sin tid. Plusser: Bra kvalitet på mekaniske deler som downpipe, egr delete og utført arbeid. Minus: Vanskelig å få tak i (flere måneder for å få kommet til enighet om tid og sted) samt at jeg hadde forventet enda mer av draget i 530d etter dpf delete og steg 2. Den var mer enn kvikk nok, men var ikke noe m5 skyv liksom. Det kan skyldes dårlige dyser på motoren jeg hadde, det vet jeg ikke. minuset med å velge en lokal garasjetrimmet som levrer chiptuning (og dette er kun min egen mistanke) er at disse tar bare de eksisterende filene og booster alt et hakk opp. Uten å kjøre dynotester og stresstesting på hver enkelt modell i forkant. Eksempel: mer diesel = mer sot og tettere dpf etterhvert. TRF er ikke lagt ned. Quickfix har sluttet å selge for TRF. Endret Lørdag kl. 19:19 av Øyvind L. FransEirik og TRF reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Lørdag kl. 22:29 Share Skrevet Lørdag kl. 22:29 3 timer siden, Øyvind L. skrev: TRF er ikke lagt ned. Quickfix har sluttet å selge for TRF. Det er helt rett. For meg er trf og quickfix det samme. Men selvfølgelig driver jo trf med sitt, om ikke ute på markedet i den grad. Mine kommentarer gjelder quickfix og ikke trf alene, selv om produktet som ble levert var trf sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 23:27 Share Skrevet Lørdag kl. 23:27 56 minutter siden, Evopower skrev: Det er helt rett. For meg er trf og quickfix det samme. Men selvfølgelig driver jo trf med sitt, om ikke ute på markedet i den grad. Mine kommentarer gjelder quickfix og ikke trf alene, selv om produktet som ble levert var trf sitt. Ueland Mekaniske i Stavanger selger fortsatt for TRF idag. Også er det et par andre som selger for TRF litt på hobby basis. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Søndag kl. 15:43 Share Skrevet Søndag kl. 15:43 (endret) 16 timer siden, Øyvind L. skrev: Ueland Mekaniske i Stavanger selger fortsatt for TRF idag. Også er det et par andre som selger for TRF litt på hobby basis. De var ikke noe serviceinnstilt, noe som ble rapportert til trf. Uelamd er klart nærmest meg, men de sluttet å svare, så jeg måtte dra bilen på henger til østlandet for å få det utført 😅 Endret Søndag kl. 15:43 av Evopower Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Søndag kl. 16:07 Share Skrevet Søndag kl. 16:07 Kanskje det burde vært lagd en oversikt over hvem som selger for TRF, samt hvor i landet de holder til? 🤔 mr.pingu, BMWE39turbo og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Søndag kl. 17:52 Share Skrevet Søndag kl. 17:52 1 time siden, Daniel. skrev: Kanskje det burde vært lagd en oversikt over hvem som selger for TRF, samt hvor i landet de holder til? 🤔 Det er noe TRF selv eventuelt må gjøre tenker jeg. Han som har full kontroll på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mandag kl. 18:30 Share Skrevet Mandag kl. 18:30 On 11/30/2024 at 4:19 PM, KevinF31 said: Vurderer optituning, men hørt både positivt og negativt der så tenkte å høre litt rundt! TS Racing ligger noen kilometer unna på Lørenskog og har jo holdt på i mange år. En kamerat tunet en E70 X5 med N57 og kjørte med den et par år før den ble solgt. Jeg har også brukt han på en Ford. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet 23 timer siden Share Skrevet 23 timer siden Kan også anbefale Agder Chiptuning AS og Autopower hvis du holder til i eller i nærheten av Agder fylkene. Seriøse aktører som virkelig vet hva de driver med. Jeg og mange min omgangskrets har bare gode erfaringer med disse. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden 55 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Kan også anbefale Agder Chiptuning AS og Autopower hvis du holder til i eller i nærheten av Agder fylkene. Seriøse aktører som virkelig vet hva de driver med. Jeg og mange min omgangskrets har bare gode erfaringer med disse. Her er feilkoden som kommer i ISTA etter et besøk hos Agder Chiptuning. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå