Bækkmann Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Herved også på el-bil kjøret🖐️ Da var jeg sannelig på entusiast kjøret igjen, etter noen år med mer nøkternt bilhold. Etter siste tråd her inne på min F06 650i så hadde jeg et kortvarig opphold bak rattet på en BMW i3, før det så ble G30 540i et års tid. Fantastisk bil på alle måter! Kjente dog på at det kostet mer enn det smakte, og savnet etter V8 tok for mye plass. Gikk så til innkjøp av et kompromis i form av en 2018 mod F36 420i. En noe rimeligere bil som fortsatt leverte kjøreglede og var praktisk som daily driver.😀 Valget denne gangen sto mellom en G30 M550i med V8 og denne i4 M50. "Fornuften" seiret, og jeg er herved lykkelig eier av en i4 M50 i fargen Sunset Orange, som jeg synes kler bilen utrolig godt!🤩 i4 imponerer stadig, for en fantastisk kjøremaskin! Et hav av krefter "under panseret" og bilen sitter som støpt på veien. Det at bilen veier nært 2,3tonn synes jeg er godt kamuflert. Har nå eid bilen såvidt en måneds tid. Jeg har bare gode ord om bilen for øyeblikket, ved unntak av noe pirk som f.eks at jeg ikke liker de blå detaljene i interiøret og sånne småting. Men det er jo bare gøy å ta tak i😎Savner mer trøkk i subwoofer fra Harman Kardon anlegget, det spilte faktisk bedre i F36'en. Antakelig pga. sub under setene. Det utgår vel pga. batteripakken i denne, og sub er dermed plassert under bagasjerommet. Hadde jeg bestillt bilen fra fabrikk hadde jeg nok valgt et noe sprekere interiør, men det sorte Vernasca interiøret er i alle fall et nokså trygt valg. Generell Info: 2023/02 G26 i4 M50 35 600 km Sunset Orange - C1X Sort Vernasca Skinn interiør Utstyrsliste Spoiler 248 - Steering Wheel Heating 2VB - Tyre Pressure Indicator 2VC - Tyre Repair Kit 2VF - Adaptive M Suspension 2VL - Variable Sports Steering 302 - Alarm System 322 - Comfort Access 33B - M Sport Package Pro 3AC - Trailer Tow Hitch 3M2 - M Sport Brake, Red High-Gloss 3MF - BMW Individual Shadowline Lights 403 - Glas Roof, Electric 420 - Sun Protection Glazing 428 - Warning Triangle 430 - Interior / Exterior Mirror Package 431 - Interior Rear View Mirror W Aut Anti-d 441 - Smokers Package 459 - Seat adjustment, Electric with Memory 488 - Lumbar Support Driver / Passenger 493 - Storage Compartment Package 494 - Seat Heating Driver / Passenger 4AW - Instrument Panel Sensatec 4QC - M Seat Belts 4LN - Aluminium Rhombicle Anthracite Trim 4U9 - Acoustic Protection 4UR - Ambient Light 4V1 - BMW IconicSounds Electric 534 - Automatic Air Conditioning 5AC - Automatic High Beam Headlights Control 5AQ - Active Guard Plus 5AU - Driving Assistant Professional 5AZ - BMW Laser Light 5DN - Parking Assistant Plus 654 - DAB Tuner 688 - Harman/Kardon Sound System 6AE - Teleservices 6AK - Connected Drive Services 6C3 - Connectedpackage Professional I 6DR - BMW Drive Recorder 6NX - Wireless Charging Tray 6U3 - BMW Live Cockpit Professional 6VB - Control Infotainment 711 - M Sport Seats 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - High-Gloss Satin Chrome 775 - Roof Lining Anthracite 7M9 - BMW High-Gloss Shadowline Exterior Trim with Extended Features Jeg har i tradisjon tro surfet omkring på diverse forum og fått en hau av inspirasjon til små mods og retrofits eller hva en skal kalle det. Noe er allerede tatt tak i, og ønskeslista har noen punkter det også. Har ikke satt meg inn i om alt er mulig uten videre styr, men liker å tro at det meste lar seg gjøre. @Saltkjelen , Fikser du de @%&#'s blinklys hendlene?😆 Planer (x) Utført (x) Ikke utført (x) - Bytte M 50års emblem med vanlige BMW emblem (x) - Velour Matter (x) - Flytende BMW senterkopper (x) Bytte ratt airbag (for å få vekk blå ring rundt BMW Logo) (x) Bytte ut girkule med krystall (x) Bytte blå start/stopp knapp (x) LCI-Grill (x) Senk? Jeg er alltid på utkikk etter tips og triks om hva som er mulig å få til med i4, har ikke rukket å pløye igjennom hele i4 tråden enda. Jeg begynner vel å stille en del spørsmål når tråden er ferdig lest, i frykt for å stille spørsmål som det allerede finnes svar på.🤓 Også litt bilder da! Her med 18" Vinterfelger. Kjent location, @mslello ? 19" Sommerfelger som medfulgte handelen. Jeg var noe skeptisk til sorte felger i frykt for at detaljene forsvinner. Meeen, jeg synes de funker. Synes det er litt mye luft i hjulbuen, men noe lavere ned mot bakken trenger den egentlig ikke.. Tips og råd mottas med takk! Også brannfakkelen da. Gule CSL-lys! Bilen ble solgt sånn, men jeg synes sannelig det funker mot Sunset Orange fargen. Fikk plutselig motivasjon til å montere hexagon belysning i garasjen og. Nei, dette var stas. Hyggelig å sjekke innom bimmers igjen etter noen år på gjerdet.😁 Endret 4 timer siden av Bækkmann BimmerFan!, Orjan, Ron Jeremy og 8 andre reagerte på dette 11
mossing 92 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Stilig farge der ja 😎 Bækkmann reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Stas å «få» en ny i4 på forumet også, så er det alltid godt å få kjentfolk tilbake. Velkommen tilbake til deg og den nye BMW’en din. Planene høres fornuftige ut, det blir spennende og følge med videre. Gøy å høre at en elektrisk bil både kan være fornuftig og levere når man er bortskjemt med grom fossil motorikk fra tidligere. Saltkjelen og Bækkmann reagerte på dette 2
Bækkmann Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden (endret) 2 timer siden, Ron Jeremy skrev: Tusen takk for det! Ja, denne saken gjør faktisk at jeg kjenner blodet bruse litt, selv på strøm. Må ærlig innrømme at Hans Zimmer bidrar positivt til det ved gasspådrag. Hadde bankkontoen vært bunnløs hadde jeg naturligvis valgt V8'er, men slik er det jo ikke. Noe strømluksus er det jo også, bla. med umiddelbar varm bil. Har prøvd litt el-bil, men i4 er absolutt favoritt. Endret 2 timer siden av Bækkmann Saltkjelen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Gratulerer med flott bil, og ikke minst hyggelig å ha deg tilbake igjen her! Touch-hendler ordnes, si ifra når du er på denne kanten!
Marius2002 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Gratulerer med flott i4 og herlig å se du er frelst! Fantastiske biler dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå