Bækkmann Skrevet Juni 7 Forfatter Skrevet Juni 7 (endret) Takket være et røverkjøp på finn så er første "mod" utført😁 Kom over en girspake og startknapp i aluminiums look til den nette sum av 1000kr. Jeg har jo egentlig lyst på den krystall girkula, men når den koster hele syvtusensekshundreogfemtito(!!!) kroner, så utgår det for min del🤢 Var forberedt på å bytte hele spaken, men etter å ha fjernet bakplaten oppdaget jeg at pyntedekslene bare er klipset fast, og kan vippes ut ganske enkelt. Da ble det enkel prosses å bare flytte over pyntedeksler og la den orginale girkula stå. Monterte sammen igjen, og byttet start/stopp knapp. Det ble umiddelbart et mye roligere uttrykk, godt å få vekk de skrikende blå detaljene.😊 Ser at det står "Start Engine Stopp" på knappen som fulgte med, og ikke kun "Start Stopp" som det gjorde orginalt. Mulig jeg bytter knapp igjen for å få det korrekt. Har ellers vært på service og fått fikset treg bakluke som ikke klarte å løfte selv ved åpning. Viste seg at det kun hang litt i justeringspinnene. Smurte opp og justerte justeringspinne på venstre side, god som gull igjen. Kunne naturligvis ha forsket litt mer på dette selv, men fant ut at jeg måtte kjenne litt på det å ha nybil garanti😅 Hos servicepartner sto det tilfeldigvis en kjent doning, måtte sammenligne fargen😎 Aventurin Rød er ikke noe dummere enn Sunset Orange det altså!😁 2bcc8cd6-d700-426b-baa9-fc2369a47d4f.mp4 Ellers så fortsetter kampen mot måse#@!% i trøndelag som vanlig.. @mslello Endret Juni 7 av Bækkmann fupsaker, papertiger, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
Dusy Skrevet Juni 7 Skrevet Juni 7 Hehe, så det var du som kjøpte den fra meg ja! Gjør seg med den oppdateringen. Hos meg er det vel bare airbagen som er igjen som har spor av det blå. Sliter med å finne en løsning på det som ikke omhandler å bytte ut hele airbagen.
mslello Skrevet Juni 8 Skrevet Juni 8 Se der du 😅 Jævla måser! Kan virke lik innimellom aventurin rød og sunset orange, men ganske stor forskjell side om side. 😎 Litt garanti jobb på min også Bækkmann og fupsaker reagerte på dette 2
Bækkmann Skrevet Juni 9 Forfatter Skrevet Juni 9 På 7.6.2025 den 17.13, Dusy skrev: Åja sånn ja, vart det du som solgte girspaken på finn?😆 Arti, ble krystallkule på det da regner jeg med?😊 Ser fort ut til at en må bytte komplett airbag ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå