Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vært Bimmersmedlem siden 2004, tenkte å vise frem nyeste tilskudd i BMW-familien med splitter ny i4 i fargen Cape York Green metallic;

i4 M50 #2.JPG

i4 M50 #3.jpg

i4 M50 #4.jpg

i4 M50 #1.JPG

I skrivende stund er den levert Insanity Detailing for keramisk coating (Feynlab Ceramic Ultra) og pålegging av PPF på utsatte steder🤩

Planen er senk og spacere🤩 så blir det helt sikkert å gjøre flere mods etterhvert.

Sjukt inspirerende å se @Saltkjelen i sving med sine mods. Får se om jeg hermer etter med noe han har gjort. #benchmark

Endret av Paulus
Skrevet
12 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulerer med i4 i uvanlig, men lekker farge! 

Ser ut som BMW selger godt av facelift på kampanje nå.

Takk takk, blitt solgt endel av denne fargen hørte jeg selger sa da jeg hentet nygliset. Ikke mange M50 igjen i systemet tror jeg, er nok M60 det går i nå.

Tror jeg fikk en god pris😜 Ikke godt å si når prisene er sådær... Jeg er godt fornøyd i alle fall🤩

Skrevet

Gratulerer med fantastisk bil! Kan love deg at du blir fornøyd.

Og for en lekker farge :) gøy å se annet enn de som kom ved lansering :).

Skrevet
19 minutter siden, Mortenej skrev:

Gratulerer med fantastisk bil! Kan love deg at du blir fornøyd.

Og for en lekker farge :) gøy å se annet enn de som kom ved lansering :).

Takker😀 

Ja, fått kjørt en liten mnd. nå og veldig fornøyd so far. Fargen vokser på meg, synes den er flott sammen med svart - fin kontrast!

Fikk med 4 års BSI på kjøpet og i tillegg lader jeg gratis på jobb om jeg vil. Da blir det lite driftskostnader fremover.

5 års fabrikkgaranti er digg, skjer det noe så er det ikke mitt problem😁

G30'n jeg hadde var 7 år og passert 100k, tenkte nok var nok og solgte den for en god pris så da var valget lett.

M-stolene i i4'n er seff ikke så komfortable på langtur som komfortstolene i G30 da men... tar igjen i at de er sjukt deilige å sitte i når en kjører litt aktivt🤩

Skrevet (endret)

Måtte innom Insanity Detailing for å se hva de drev med😅

i4 M50 #5.jpg

Blir godt å få den hjem igjen. 1 uke uten bil tilsier sykkelpendling t/r jobb...

Heldigvis finvær😇

Endret av Paulus
Skrevet

Dette var en meget fin I4 du hadde fått deg her .😊

Sånne farger er pent ,ikke minst på tide å vise litt her etter så mange år på plattformen .

Skrevet
2 minutter siden, sveigis skrev:

Dette var en meget fin I4 du hadde fått deg her .😊

Sånne farger er pent ,ikke minst på tide å vise litt her etter så mange år på plattformen .

Takker, er helt e9😀

Tar opp tråden igjen etter noen år på sidelinja, kult å følge med hva som skjer her inne.  Mye artig lesning🤩

Skulle gjerne hatt 6 eller 8 syl Bimmer igjen, blir vel å kjøpe meg et prosjekt etterhvert.

Skrevet
1 minutt siden, Paulus skrev:

Skulle gjerne hatt 6 eller 8 syl Bimmer igjen, blir vel å kjøpe meg et prosjekt etterhvert.

Det hadde vært kult og gøy med prosjekt 😊

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte de samme. Men i sort. Ser ikke ut som det var andre alternativer på markedet. Synes ikke de var særlig pene, og passformen var vel sånn ca 90%, men de gjør vel jobben.

IMG_6249.thumb.jpeg.ed3b0ab13fa0edd95b2b4754b6568fba.jpeg

Endret av *MrB*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...