ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 14:49 Skrevet Torsdag kl. 14:49 Hei igjen! Da lysta på m3 blir større og større, har jeg kikka litt rundt etter aktuelle biler. Hva tenker folk om denne? Den orginale byggetråden ligger jo her inne, det er jo igrunn nesten en fullverdig m3. Ser veldig bra bygd ut! Men igjen ikke en orginalbil. Selv om jeg syns sedan nesten er like pent, iallefall med m3 skjermer. har og fått tilbud om en annen m3, orginal 2003 mod til 460k. Der er det allerede gromme oppgraderinger som karbonius innsug, tak, dørtrekk og midtkonsoll. Dvs dyre oppgraderinger som man slipper. Motor er og overhalt for et par år siden, og bilen har gått ca 220.000. sedanen får og jeg litt billigere enn i annonsa. Den orginal vil jo klart holde seg best i verdi, men sedanen er jo og unik selv om den ikke er orginal. hva tenker dere? (Og om det blir m3, så må nok e65’n ryke dersom noen her inne kan være intressert😊 https://www.finn.no/mobility/item/373478851 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
Dusy Skrevet Torsdag kl. 14:58 Skrevet Torsdag kl. 14:58 (endret) Det var et vanskelig valg må jeg si. Dæven den sedanen så strøken ut Rart jeg ikke har sett denne før, da Bekkestua ikke er så langt unna her. Men, jeg hadde likevel holdt en knapp på den coupen grunnet original bil og oppgraderingene. Men, det er nå mitt valg. Begge virker jo som solide biler, men det er som du påpeker: jeg tipper sannsynligheten for at du får igjen pengene dine senere ved et eventuelt salg er større med original bilen. Pluss som du påpeker, så er det ganske gromme og kostbare oppgraderinger bilen har fått. Det kan jo sikkert være feil det også, man vet jo aldri i dette segmentet. Kult at det blir M3 på deg igjen Endret Torsdag kl. 14:59 av Dusy fupsaker, ///FredriK.S, Olaandref og 2 andre reagerte på dette 5
Ron Jeremy Skrevet Torsdag kl. 15:16 Skrevet Torsdag kl. 15:16 Husker med E36 M3, så var det mange som dro frem fordeler sedanen hadde fremfor coupe’n. Vindstøy (fravær av rammeløse vinduer) var en av dem. Så virker denne sedanen gjennomarbeidet og grom. Hadde vært fint med interiørbilder også.. jeg tror sedanen kan være den bedre og mer interessante bilen, men verdimessig er jeg usikker. ///FredriK.S og fupsaker reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet Torsdag kl. 15:16 Skrevet Torsdag kl. 15:16 Som tidligere eier av en ombygd bil kan jeg si at den gleden jeg hadde med bilen de 8 årene jeg eide den ikke hadde vært større med en original bil. Gamlebilen min har jo blitt en virkelig insta kjendis, men du kjenner nok godt til Andreas, så det vet du jo. Men det er klart, er du på jakt etter et samleobjekt er ikke det en ombygd bil du går for, om bilen er skikkelig ombygd og du er på jakt etter en bil å ha det moro med hadde jeg sagt kjør på, uten tvil. Tøff bil 👌 Ron Jeremy, Dusy og fupsaker reagerte på dette 3
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 15:18 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 15:18 1 minutt siden, Ron Jeremy skrev: Husker med E36 M3, så var det mange som dro frem fordeler sedanen hadde fremfor coupe’n. Vindstøy (fravær av rammeløse vinduer) var en av dem. Så virker denne sedanen gjennomarbeidet og grom. Hadde vært fint med interiørbilder også.. jeg tror sedanen kan være den bedre og mer interessante bilen, men verdimessig er jeg usikker. Gromme framstoler, ellers veldig kjedelig innvendig. Godkjent med både stoler og bremser og. Men, er jo en fin mulighet til oppgradering av resten av interiøret😝
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 15:21 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 15:21 Coupen ser forsåvidt slik ut. Selges uten e88 og på orginale (svartlakkerte) 19" e46 m3 hjul. Så der må det evt csl hjul til fupsaker, Dusy og Patryck reagerte på dette 3
Snagg30 Skrevet Torsdag kl. 15:41 Skrevet Torsdag kl. 15:41 Karbon innsug burde jo veie mer en noe annet lykke til!
EspenM3css Skrevet Torsdag kl. 16:15 Skrevet Torsdag kl. 16:15 Hva med denne? https://www.finn.no/413144887 Dusy reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 16:18 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 16:18 2 minutter siden, EspenM3css skrev: Hva med denne? https://www.finn.no/413144887 Fin den og, men da frister heller den andre coupen som allerede er ferdig oppgradert med svindyre oppgraderinger til samme pris 😊 men jeg fikk veldig lyst på den sedanen og altså.. EspenM3css reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 19:14 Skrevet Torsdag kl. 19:14 I stort sett alle tilfeller ville jeg gått for en original bil, men i denne sammenhengen her er jeg svak for sedanen. Det faktum at E46 M3 aldri har blitt levert som sedan, gjør at denne trolig vil holde verdien sin godt (se bare på den sorte E39 M5 touringen). Coupeen du henviser til har gått for langt til at dette vil være en bil som stiger i verdi. Fascinerende å se at man beholdt sveivevinduer bak på sedanen, men der har du jo en ypperlig anledning til å ta en liten oppstrekk av det litt halvferdige interiøret. Obs: komfortstoler fra E83 X3 passer, så her kunne du jo bygd deg noen skikkelige konturseter eventuelt. fupsaker, Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 3
ehaugsnes Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Etter mye om og men tror jeg nok jeg ender på sedanen😊 har lest byggetråden et par ganger, og det er virkelig bra arbeid som er gjort. Det er jo egentlig så nært en m3 som man kommer, og de to ekstra dørene gjør den jo bare mer praktisk til hverdagsbruk. Pluss at jeg synes den ser jævla bra ut! Tror nok verdien vil holde seg i og med at denne er såpass unik. Så da er det muligheter for litt banekjøring neste år har allerede funnet interiør….🫣 så kanskje en burde hatt karboninnsug og manuell girkasse ila vinteren og Saltkjelen, Orjan og Dusy reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå