Ron Jeremy Skrevet Søndag kl. 08:37 Skrevet Søndag kl. 08:37 1 time siden, Marius2002 skrev: Takk, jeg er helt enig Skal få litt interiørbilder etterhvert, men BMW skal få fikse baksetet først Bilen er lekker, fargen er riktig og felgene sitter som et skudd. Mye å gledes over her Marius 🤩👍🏻 Kos deg med denne! Regner med den skal tråkke rundt med vogna om et par uker?! Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Søndag kl. 10:32 Forfatter Skrevet Søndag kl. 10:32 @Ron Jeremy Det stemmer, om 4 uker for å være nøyaktig Igår kom EMUK-speilene. De Milenco jeg hadde passet ikke. Så da "måtte" jeg til med spesialspeil som er modelltilpasset.😬 Tok ingen bilder, men passet som hånd i hanske. Jeg fikk 2026-speilhusene som er større, så stakk til opphavet og byttet speilhus til de gamle. Han har X5 og 250-bred vogn så da passet de massive litt bedre. Har EMUK han også. Jeg har smal vogn og mindre bil så da passet de litt mindre speilene bedre
sveigis Skrevet Søndag kl. 13:40 Skrevet Søndag kl. 13:40 Veldig fin denne Marius og gøy tenker jeg og være tilbake i Bmw igjen 😊 Marius2002 reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Søndag kl. 17:50 Skrevet Søndag kl. 17:50 Gratulerer med kjekk bil, hadde selv to år med G01, ingen problem eller feil, ingenting i veien med komforten heller 😃 fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå