Ron Jeremy Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 1 time siden, Marius2002 skrev: Takk, jeg er helt enig Skal få litt interiørbilder etterhvert, men BMW skal få fikse baksetet først Bilen er lekker, fargen er riktig og felgene sitter som et skudd. Mye å gledes over her Marius 🤩👍🏻 Kos deg med denne! Regner med den skal tråkke rundt med vogna om et par uker?! Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden @Ron Jeremy Det stemmer, om 4 uker for å være nøyaktig Igår kom EMUK-speilene. De Milenco jeg hadde passet ikke. Så da "måtte" jeg til med spesialspeil som er modelltilpasset.😬 Tok ingen bilder, men passet som hånd i hanske. Jeg fikk 2026-speilhusene som er større, så stakk til opphavet og byttet speilhus til de gamle. Han har X5 og 250-bred vogn så da passet de massive litt bedre. Har EMUK han også. Jeg har smal vogn og mindre bil så da passet de litt mindre speilene bedre
sveigis Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Veldig fin denne Marius og gøy tenker jeg og være tilbake i Bmw igjen 😊 Marius2002 reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Gratulerer med kjekk bil, hadde selv to år med G01, ingen problem eller feil, ingenting i veien med komforten heller 😃 Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå