Gå til innhold

Skulebollen

Medlem
  • Innholdsteller

    7029
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    103

Skulebollen vant dagen sist Mai 21

Skulebollen hadde mest likt innhold!

3 følgere

Om Skulebollen

  • Bursdag 10/10/1991

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Stryn
  • Kjøretøy
    e61 530d, 98 m3 3.2

Nylige profilbesøk

18695 profilvisninger
  1. Hva skulle nolduser som meg gjort uten Bimmers
  2. Hei hå! Har kjøpt Bmw connected drive package professional. Der står det så fint at man laster bare ned kart oppdatering på USB minnebrikke. Men hvor laster man ned kartet fra?? Finner ingen nedlastingslink på connected drive store, ei heller noe på mailbekreftelse🤔
  3. Ja om jeg får ett tlfnr. Så er det ingen problem😊
  4. Hei og hå! Er her noen som har konto på svenske Blocket som kunne hjulpet meg og komme i kontakt med selger av denne? https://www.blocket.se/mobility/item/24175168 Går ikke og logge seg inn med bankid for og sende melding
  5. https://www.finn.no/mobility/item/467453098?ci=1 @Snagg30 😬
  6. Kjører xdelete på min g31 530d. Funker flott det 😊
  7. Ser at ifølge Newtis må man demontere innredningen i bagasjerom for og bytte innsats i tanklokk, måtte du gjøre dette🤔? Eller holdt det med og demontere innerskjerm for og komme til skruer?
  8. Ja koster jo kun en god tusing så den blir bestilt og byttet. Men blir jo litt nysgjerrig på om det vil vere nok, da mekanismen glir fint når den først står som ulåst. Og da kan jeg låse og låse opp 50 ganger uten problem
  9. Ja er ikke slik på g31. Hadde håpet det var slik så det ville vere enkel fiks.. Men er vel bare og koble ut låsen i åpen stilling muligens
  10. Ikke brukt bilen på 1 mnd. Så når jeg nå skulle på tur måtte det tankes. Da hadde selvsagt tanklokket låst seg. Går ikke og komme seg ajour med denne bilen.. Resulterte vertfall i at jeg måtte knekke av lokket og låsen som holder lokket fast.. Har klikket noen ganger før, men da har jeg låst og låst opp bilen x antall ganger, så har det fungert. Og låsen har glidd helt fint og fungert lenge etterpå... Er det bare og bytte kasetten? Eller kan der vere noe med motoren som låser/låser opp🤔? Vanskelig og feilsøke på en feil som kommer og går
  11. Grom bil med ekstremt mye imponerende arbeid!
  12. Gratulerer med kul bil! Tror også at disse kommer til og få ett prishopp fremover
  13. Gratulerer med ny bil. LCI versjonen fremstår som en moderne og pen bil. Tviler ikke på at Teslaen er vel så god, men den ser jo trossalt ikke ut.. Så da er det liksom ikke så nøye hvor god den er 😅 Senk og spacere nå😬
  14. Har sett noen av disse kjøre race på old timeren på Nurburgring. Og kan bekrefte at det blir ikke stort kulere enn dette nei. Både estetisk og lydmessig
×
×
  • Opprett ny...