Gå til innhold

KMT

Medlem
  • Innholdsteller

    178
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om KMT

  • Bursdag 03/02/1978

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Aust-Agder
  • Interesser:
    Stempelmotoriserte kjøretøy
    Hifi
  • Kjøretøy
    640iX,E60530XD,E30318i"s"

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Verd å sjekka: Lause caliperbrakettboltar og lause plastdeksel (under motorrommet) kan laga klakkelydar.
  2. Grattis! God smak du, med E6X 530XD og F06 😉😁 Er så fornøyd med min 530XD at eg ei stund vurderte å kjøpe ein til når me nylig skulle handle bil. Grattis igjen, likte interiøret på 530en forresten 👍👍
  3. Tenkte eg skulle støtta stasjonen din/dykkar på His på veg heim frå arbeid, men 98-pumpa var død gitt
  4. http://www.banett.no/nyheter/n/al6p02/noen-har-oedelagt-sarahs-bil
  5. Det M3-dekselet var ikkje fumt, skal vurdere eit slikt, særleg om eg flyttar batteriet til bagasjerommet. Takk for tips!
  6. Takk for flott reisebrev, leigde ein ny 118dA i Bergamo forrige veke, sit med same inntrykk som deg vedr B47. Eg har forøvrig aldri før opplevd ein firesylindra diesel med så lite vibrasjoner. Massiv oppgradering frå N47 i så henseende.
  7. Eg gjorde samme smertefulle erfaring i fjor, var virkeleg knotete å få entra og skrudd til boltane som festar bærebruene til traversen, og fort gjort å skrapa opp nylakka delar. Veldig kjekt og inspirerande å følga arbeidet ditt, Raymond.
  8. Eg klarer heller ikkje å høre at det er nokon spesiell ut ifrå filmen, men mi erfaring er at lager på multireimhjul kan lage lyd i framkant av dei motorane. Ved to tilfeller var det vannpumpehjullageret som hadde takka for seg. Det kan du sjekke ved å forsøke å vippe multireimhjula frå side til side. Men kan sjølvsagt vere ulyd frå fleire ting samtidig, feks ulyd frå både lager og register.
  9. Ah, då blir det vel fort Haynes ja (gitt at den faktisk dekkar M57)
  10. Haynes har òg manual, men ut frå det eg har erfart så held eg ein finger på Bentley.
  11. Skulle hatt meg ein manual sjølv òg, kjekt å ha. Har benytta Bentleymanual ifm gjenoppbygginga av ein motor (dog ikkje til E6X) nylig, var stort sett fornøyd med den. Bentley har også manual til E6X: https://www.pelicanparts.com/More_Info/BKB510.htm?pn=BK-B510&srsltid=AfmBOorBLVxioOdL6sbcbE7ywnpXHDjY2Nw8RE761lIjEgQ6B84pUSPv
  12. Ut ifrå pos 6 på bildet under som er henta frå https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NY71-EUR-08-2007-E60N-BMW-530xd&diagId=11_3462 (linken er til sedan men til riktig motor skulle eg meine) så kan det sjå ut som at den er montert feil på bilder ditt ja. Usikker vedr bolten, få tak i verkstedsmanual om du ikkje har, står sikkert der. Er ikkje sikker vedr registerhuspakninga heller, men om du kjøper originalt til korrekt motor burde det blir riktig iallefall
  13. Har faktisk opplevd at imploderte bremseslangar kan gi vibrasjon. I mitt tilfelle hadde slangen kollapsa såpass innvendig at når eg slapp om bremsepedalen så klarte ikkje bremsevæska å trekke caliperstempelet raskt nok tilbake, hvilket resulterte i varmeutvikling og kast i skivene. Slangene såg imidlertid ok ut utvendig.
×
×
  • Opprett ny...