Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk (som flere andre her inne) endelig oppdatert kartene på 1-serien til 2015-kart. Jeg tviler på kartene jeg hadde har blitt oppdatert noen gang, så det ble endel nye veier. :)

 

Ble litt prøving frem og tilbake for å generere FSC-koden, da jeg ikke har gjort dette før, men det gikk til slutt. :)

 

Et (av flere) mislykkede forsøk:

 

IMG_7374_zpsmxadkhu1.jpg

 

Litt bedre:

 

IMG_7377_zpshoop0uzb.jpg

 

Suksess:

 

IMG_7379_zpsisvd0bet.jpg

 

Satser på å få gjort det samme på 5-serien når jeg har kommet hjem igjen.

 

Har også (endelig) fått kodet inn SMS og mail på iDriven. Mail har jeg ikke fått testet skikkelig enda, men SMS fungerer ihvertfall utmerket. :)

 

IMG_7285_zpsbsporrqa.jpg

 

Ellers har jeg nevnt tidligere at min bedre halvdel ikke kan fordra Performance-rattet, og siden det tross alt er hun som bruker bilen mest tenkte jeg jeg skulle være snill og gjøre noe med det problemet.

 

IMG_7351_zpsyldeduir.jpg

 

Dessverre tror jeg ikke det falt helt i smak. :(

 

IMG_7372_zpso480at3e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du taki kart-updaten? Fatter trenger sårt i sin F10. Har aldri oppdatert kartene, har skjedd en del siden 2010 :)

 

Du finner det her. :)

 

Tunnelen va jo med, så då bør jo den veien o værr der?

 

Ja, den bør det, men det hjelper lite når den ikke er der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fra idé

 

IMG_9902_zpsckq79ar5.jpg

 

Bildet er "redigert" i MS Paint om noen skulle lure. :)

 

...til utførelse

 

IMG_0581_zps572v8bjf.jpg

 

Originale 18" BMW style 323, opprinnelig fra X1. Et litt uvanlig felgvalg, og jeg aner ikke om jeg har sett noen av disse før, hverken på X1 eller andre modeller, men jeg synes resultatet ble ganske vellykket. Likevel har jeg forståelse for at dette kanskje ikke faller i smak hos alle. :)

 

Kom over et sett slike på finn.no for en stund siden (og lagde i den forbindelsen det øverste bildet), men de ble solgt med en gang. Klarte aldri å glemme de helt, og har derfor sjekket både inn- og utland en rekke ganger, før det plutselig kom et nytt sett på finn.no. Ble litt styr i forbindelse med kjøpet, men med god hjelp fra Otis her inne gikk det i boks. :)

 

Var veldig skeptisk til om disse i det hele tatt gikk på, da 8x18 ET30 er i heftigste laget foran på en 1-serie, men ser ut som det går greit. For å være på den sikre siden gjorde jeg likevel "camber pin mod" slik at jeg fikk en millimeter og to ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble steikje bra med de hjulene der Anfinn  :headbang:  Kjekt å se noe litt utenom det vanlige.

 

Det der suksessfulle rattrekket ditt, hvor fikk du tak i det? Tenkte å finne meg et sort som kan sitte rundt kringla i Z4en når den står i lengre tider i carporten og får sola rett mot seg. Ser Biltema har hvite, men det blir for, ja, hvitt. Må ha noe mer diskret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha.  :)

 

Rattrekket følgte med et sånn verkstedsetetrekksett (tøft ord) jeg kjøpte på Biltema. Tror muligens det er det nederste her (bildet som kommer opp stemmer ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...