Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Peak skrev:

Enig med deg, men jeg tror uansett ikke du går glipp av noe stort her. -Preface 330i Touring med nesten 300 000 på tellerverket til godt over 100 000?

Ombygd er den også.

Men er jo typisk prising av 3 serie med sekser. Nesten dobbelte av prisene på firer utgavene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som KJENNER til denne?? Da er jeg ute etter fakta av info å ikke en haug med bedrevitere som kommenterer pris å bla bla... Vet bilen ble solgt i mai å mener den lå ganske mye billigere da.

skikket ikke så nøye på annonsen da siden jeg HATER di BBS replica som sto på den da 😂😂 Men nå ser den og høres ekstremt strøken og bra ut!!!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100984972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24. juli 2017 at 12.52, Solberg93 skrev:

Den er litt over kanten som mange sier ja men denne blir helt klart solgt!!! "Råere" E46 i utstillingsliga er det vel ikke i Norge nå... Prisen syns jeg faktisk var ganske grei... Har fulgt med på bilen underveis på nettet å han har jobba myyye for å få skjermene osv sånn!! For en som vil ha en showbil er det ingen tvil rundt denne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Popza skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100255089

Gamle bilen min.

Solgte den for ca tre år siden med ~90k km, for 269000,-. Nå tre år senere, med 56000km mer, koster den nesten 30000 mer enn hva jeg solgte den for.

Bare å investere i E92 folkens, ungdommen betaler.

Irriterende at E9x med sekser skal være så jævla dyrt... 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...