Gå til innhold

Prosjekt F30 328i


 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Saltkjelen skrev:

ACC :D

Ser for øvrig veldig bra ut med 6WB. Er helt sinnsykt at et mer moderne instrument ikke har kommet på F3x før.

Bingo! Takk, er fornøyd med instrumentet selv. Tok sin tid ja, hadde planer om å bygge en fra F1X.

 

Lagde en liste over hva som trengs for å ettermontere 5DF. Kosta litt mer enn jeg trodde, men har allerede fått tak i radaren som koster 30 000,-(!) ny.IMG_2158.thumb.JPG.8fbb8d00fd767f144fcb2534b5be42e4.JPG

Endret av lagunilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.8.2017 at 14.58, lagunilla skrev:

Bingo! Takk, er fornøyd med instrumentet selv. Tok sin tid ja, hadde planer om å bygge en fra F1X.

 

Lagde en liste over hva som trengs for å ettermontere 5DF. Kosta litt mer enn jeg trodde, men har allerede fått tak i radaren som koster 30 000,-(!) ny.IMG_2158.thumb.JPG.8fbb8d00fd767f144fcb2534b5be42e4.JPG

At Acc sensoren er dyr har jeg dessverre fått merke selv også... Hvor billig klarte du å finne en til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, olenikolai skrev:

At Acc sensoren er dyr har jeg dessverre fått merke selv også... Hvor billig klarte du å finne en til?

Fikk tak i en fra Ebay for rett under 8 tusen kroner.

27 minutter siden, awt skrev:

Er det "bare" det som skal til for å ettermontere ACC?

Synes jeg leste et sted at det måtte kobles noe via DSC og blablabla, men det er jo ikke sikkert de hadde peiling.

Det er riktig at DSC hydro enheten må byttes. Har heldigvis fått tak i en.

 

Ut i fra koblingsskjema så er det bare å bytte ledningsnett på fanger (til PDC, side kamera osv), føre 2 ledninger til ICM og 1 stk til sikringsboksen foran. Legge inn VO 5DF, også kode FEM, KOMBI, DSC, ICM og ACC også bare kalibrere med spesialverktøy. Lettere sagt enn gjort, men vi får se👍.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...