Gå til innhold

Hvor langt har din bil gått....


Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

Tråden handler om hvor langt din bil har gått, ikke hvor langt din BMW har gått.

Synes derfor det er innenfor å poste bilde av dashboardet på Benzen.

 

 

Tråden ligger under " Annet BMW og motorprat", på Bimmers.no, så det er vel egentlig uinteressant hvor langt andre merker har gått.

 

Selv har jeg en 2001 520iAT. Har bare hatt den ett og et halvt år. Men jeg kjører mye, ca 30 000 km i året, bruker den til pendling til og fra jobb. Den har nå gått 293 000 km. Motoren går fint og bruker ikke olje. Fyller ikke etter olje. Ikke minker det vann heller.

 

Hadde trøbbel en stund med motor lampe og feilkoder på lambda og feiltenning. Derfor forrige eier solgte bilen billig til meg. :-) Jeg fant ut av feilen, det var blende pluggen bak på innsuget som var sprukket. I tilleg til slitedeler, men dem gidder jeg ikke ramse opp.

 

Steptronic kassa girer fint. Så jeg er fornøyd med bilen, og kommer til å kjøre den en stund. Har i tankene at jeg bevarer bilen den dagen jeg parkerer den. For å ha den som hobby på eldre dager. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Flere BMW'er så får liste dem opp

 

Bruksbilen E39 525tds 97mod 332.000 km still going strong , har hatt den i 13 år nå

Garasje queen1 E31 850CSi 94mod 149.000km

Garasje queen2 E31 850CSi 93mod 234.000km

Kona sin bil E93 320i 10mod 44.000 km

 

Men må si att er meget fornøyd med E39'en det har vært en trofast sliter , samme motor, girkasse , starter ,dynamo AC pumpe siden ny ( regner med att ikke dette var byttet før 100.000 når jeg kjøpte den ).

 

Har forresten en tråd om prosjektbilen Garasje queen2 her : http://bmwccn.no/forum/viewtopic.php?f=142&t=6954

 

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

22/10-14 stod kilometerstanden på Z4en på 52.051. Det får jeg inderlig håpe den gjør enda siden den ble parkert for vinteren da

I går rundet MINIen 16.000

 

Ved parkering for sesongen i år :)

DSC_0025_zpskbdpy5r5.jpg

 

MINIen rundet 23800 km på vei hjem fra jobb i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...