Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Rune-K skrev:

Det hadde jo vært mye bedre om de tok en Audi, det hadde jo ikke vært noe tap.

😂

Det er nok ikke noe tap uansett hvilken bil de hadde valgt, greit nok en gammel E39, men tviler på de har betalt mye mer enn vrakprant på den. Det kan ikke være snakk om mye mer iallefall, og da var vel bilen igrunn ferdig uansett. Det hyggelige er jo at de anser BMW som Tyskland, men de burde jo ha gått litt mer inn på hva BMW faktisk gjør om dagen. Jeg skjønner at det ikke var poenget, men likevel. Jeg er forøvrig enig i at vindparker ikke burde plasseres der de ødelegge naturen i den grad de ofte gjør og ikke minst at det ikke er et pent skue, men heller flytte de ut på havet på områder hvor dette er egnet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Årsaken til at BMW bla valgt i denne demonstrasjonen er vel at de demonstrerer mot ett selskap som den tyske stat og delstaten Bayern er eier av. BMW er ikke bare ett tysk symbol, det er også kanskje Bayerns fremste symbol.

Det stemmer og vi skjønner symbolet som jeg skrev. Men hadde de sett litt på hva som skjer og hva f.eks. BMW (og flere bilmerker) gjør om dagen så er vel ikke det å banke opp en gammel BMW det som fremmer miljøsaker. Igjen så skjønner vi at det ikke er BMW BMW de er ute etter. :)
Det er mange symboler om dagen; noen banker opp gamle biler mens andre limer seg fast i offentlige bygg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
8 minutter siden, Marius2002 skrev:

@Thundercoil saken er for abonnenter. Får du klistret opp et bilde? :)  

Hvis du har et Amedia abonnement så får du opp saken. Jeg kan lese den da jeg abonnerer på Sarpsborg arbeiderblad

Ellers så er jo det mest tragiske med den saken kommentatorfeltet. Det var jo verdens undergang at man måtte stenge en vei for og berge en bil. Folk tenker kun på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

E91 med høvlet understell. 😬

https://www.ba.no/bil-krasjet-i-busskur-i-fyllingsdalen/s/5-8-1491821

IMG_0264.thumb.jpg.7fdd91d9472a2fe7f866dc5e45f21596.jpg

 

Snurret rundt flere ganger, opplyser politiet.

Fredag kveld rykket nødetatene ut til Fyllingsdalsveien, like ved Shell-stasjonen i Vardeveien.

Klokken 2332 fortalte innringere at en bil hadde kollidert.

– Bilen har snurret et par ganger, sier operasjonsleder Knut Dahl-Michelsen i Vest politidistrikt.

Avhører sjåføren

Det ble først meldt at bilen hadde kjørt inn i et busskur, men det fremstår som at den har krasjet i en busslomme.

Ingen personer er meldt skadet, men mannlige føreren fremsto preget etter sammenstøtet, ifølge politiet.

– Det er muligens to biler som har kjørt i følge. Det stimlet til med en del folk, opplyser Dahl-Michelsen.

Politiet er i ferd med å innhente vitneforklaringer og skal avhøre føreren av bilen som krasjet.

Undersøker årsaken

Årsaken til uhellet er ikke klarlagt ennå, sier politiet til BA. Det blinket på asfalten og var tidvis glatt da BA var på stedet.

Vegtrafikksentralen opplyser at det ikke har kommet meldinger om glatte veier i løpet av fredagskvelden. Entreprenørene sendte imidlertid ut strøbilene klokken 2000 for å unngå at det skulle fryse på.

En bergingsbil hentet den kolliderte bilen ved midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...