Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Reef89 skrev:

Ikke nødvendigvis kun her i Norge, men ser overraskende mange som har sånn "MÅ man", "trenger man egentlig", "er det noe vits" holdning til mye av disse tilbakekallingene i diverse BMW grupper jeg er med i på Facebook 😐

Men når det er sagt så er det jo og tilfeller av at bilen blir solgt uten at dette er utført, også sier ikke selger noe til kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får jo ikke noe dokumentasjon på det heller. Min har jo både ny batterikabel og hoved + kabel og de sa bare at de registrerte det i et system som ble sendte nedover til BMW som bekrefter byttet. 
For øvrig så kan en se selv også om bilen har blitt ordnet ved at dekslene er sorte, hvit orginalt levert. (som jeg har forstått, husker jo ikke fargen før byttet) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Galro skrev:

Ganske stygg ulykke som involverer en selvkjørende (såkalt level 2) testbil fra BMW: 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11115969/Electric-self-driving-BMW-test-car-veers-oncoming-traffic-leaving-one-dead-Germany.html

 

Disse ulykkene hver viser bare at menneskeheten ikke er klar for slike teknologier som dette, vi klarer ikke å håndtere det og vi bruker det ikke riktig. Jeg håper inderlig at myndigheter etter hvert kan komme på banen å enten få satt en stopper for dette her eller i det minste få regulert det. Full autonom kjøring kan aldri bli så bra at det kan erstatte føreren, til det er vi mennesker for dumme. Jeg mener, når du setter deg i passasjersetet eller du tar med deg som i dette tilfellet ett barn på 18 måneder ut i ett testkjørtøy så er det ganske mørkt i topplokket.. Bare så synd at uskyldige mennesker blir rammet 

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...