Daniel. Skrevet Desember 21, 2020 Share Skrevet Desember 21, 2020 En E88 som har vært en anelse varm baki Har vel vært tilbakekalling på noe kabler på disse og et par andre modeller? https://www.ba.no/nyheter/asane/brann/bilbrann-i-asane-skal-vare-overtent/s/5-8-1510076 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marlo Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 20 timer siden, Reef89 skrev: Liter poeng i å dele + artikler egentlig. Ene saken var fra i går, eldre dame som hadde parkert sin G30 over en fakkel utenfor en Meny butikk. Bilen tok fyr. Ikke spesielt smart av butikken å plassere en fakkel på en parkeringsplass for kunder. Andre saken var en e87 som hadde fått sleng på bilen og kjørt av e18 når h*n skulle skifte fil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 28, 2020 Share Skrevet Desember 28, 2020 Avisa Oslo - Stakk av fra politiet – fem minutter senere fant de bilen totalvraket Noen som har vært på heisatur med lånt BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 13, 2021 Share Skrevet Januar 13, 2021 Og ennå en BMW som ble svidd.https://www.ao.no/alna/ulykker-og-hendelser/furuset/bilbrann-pa-furuset-spredningfare/s/5-128-24440 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 13, 2021 Share Skrevet Januar 13, 2021 Robert fra Apex kommer med vise ord igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2021 Share Skrevet Januar 15, 2021 Igjen.https://www.budstikka.no/ulykker-og-hendelser/garasje-totalskadd-etter-brann/622205!/ HenrikSolberg, MGunders og Werther reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 15, 2021 Share Skrevet Januar 15, 2021 4 hours ago, Reef89 said: Igjen.https://www.budstikka.no/ulykker-og-hendelser/garasje-totalskadd-etter-brann/622205!/ Takk for at du holder tråden oppdatert. Leste om dette i morges, men uten bildene tippet jeg at det var en elbil til lading som hadde forårsaket det. Overraskende mange BMW diesel-modeller som tar fyr, både eldre og nye modeller. Hadde vært interessant å se statistikk fra forsikringsselskapene på hvilken modeller som brant oftest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2021 Share Skrevet Januar 15, 2021 Ja det har vært mye BMW branner i det siste rundtom. Denne sto på tomgang før eier skulle dra. Begynte i motorrom. Var + artikkel om eier som forteller så får ikke lest mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2021 Share Skrevet Januar 15, 2021 Hva er det som skjer når biler bare begynner å brenne når de står til lading? Jeg lader mine biler ca en gang i måneden, særlig nå i vinterhalvåret med mye bruk av Webasto og strøm for varme i ratt og seter. Er jo litt ekkelt å tenke på at garasje og alt kan brenne ned. Bruker Defa smart lader og føler meg trygg på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2021 Share Skrevet Januar 15, 2021 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Hva er det som skjer når biler bare begynner å brenne når de står til lading? Jeg lader mine biler ca en gang i måneden, særlig nå i vinterhalvåret med mye bruk av Webasto og strøm for varme i ratt og seter. Er jo litt ekkelt å tenke på at garasje og alt kan brenne ned. Bruker Defa smart lader og føler meg trygg på den Ved brann i bil ved lading er som oftest folk som lader på forliten kurs (over lengre tid), dårlig støpsel, dårlige ledninger, en har koblet selv uten å kunne, irr i/ på kontakter, fabrikkfeil på utstyr osv. Var nylig på bilbrann (jobber som brannmann) riktig nok en E-klasse, men den sto med defa og der hadde begynt å brenne i kontakten i fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 17, 2021 Share Skrevet Januar 17, 2021 Hvis man tar en tur innom Facebook-grupper for BMW og ser alt det drittet fra Ebay som folk kobler opp i bilene sine er det nesten rart at det ikke brenner oftere. Her om dagen så jeg en motstand for å lure motstandssjekken på CANBUS når man bruker LED-pærer. Denne var på 6 Ohm. Ergo en liten klump som dytter ut 35W ved 14.5V. Noen oppdaget at dette blir faktisk litt varmt, ett av forslagene som kom i kommentarfeltet var å rulle motstanden inn i en eksosbandasje... ogee1, Magnus., Rune-K og 1 annen reagerte på dette 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 24, 2021 Share Skrevet Februar 24, 2021 (endret) Nyheter, Trafikkulykke | Trafikkulykke på Osloveien – sjåfør fraktet til sykehus (moss-avis.no) Usikker på om det er en F01 eller hva, men basert på felgene(?) ser det vel slik ut? Endret Februar 24, 2021 av fupsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 24, 2021 Share Skrevet Februar 24, 2021 39 minutter siden, fupsaker skrev: Nyheter, Trafikkulykke | Trafikkulykke på Osloveien – sjåfør fraktet til sykehus (moss-avis.no) Usikker på om det er en F01 eller hva, men basert på felgene(?) ser det vel slik ut? Bak betalingsmur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Februar 24, 2021 Share Skrevet Februar 24, 2021 2 minutter siden, StigJ skrev: Bak betalingsmur. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 24, 2021 Share Skrevet Februar 24, 2021 BMW er ikke direkte nevnt, men det hjelper ikke akkurat på ryktet til BMW-sjåfører at de benytter en skadet E60 som bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå