Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Av det eg har skjønt så har f10/f11 slitt med dugg i lyktene. Dugg i det du kaller for verdens beste bil, så ikkje vær nedlatande mot VAG

F10/11 har ikke slitt med dugg, men det har vært tilfeller. Tragisk at en RS6 har så mye dugg i lyktene, jeg er nedlatende til VAG akkurat så mye jeg ønsker basert på de erfaringer jeg har gjort med VAG... Skriv bokmål og ikke fortell hva andre skal synes og mene ;)

Visste ikke at kommentaren min stakk så dypt, nyt nå heller de flotte bilene som er spotter over her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt lovlig å skrive nynorsk her inne.

Ellers vil jeg som privatperson (og ikke moderator) fremme et ønske om at teksten blir lagt mellom bildene og ikke helt øverst når man spotter mange biler. Det blir litt mye scrolling opp og ned for å lese om de forskjellige bilene når all tekst ligger øverst. :)

(Jeg setter forøvrig veldig pris på dere som gidder å skrive disse tekstene, det blir fort hakket mer interessant da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Werther: alltid gøy når jeg ser du har skrevet noe her, du kommer over mye interresant! Har lagt merke til at du nevner at bilene har hatt samme eier siden da og da, og at bilene er importert i det og det året. Regner med du bruker "bil og henger" appen? Vet du da helt sikkert året for import, eller er det mulig at bilene kan ha stått i landet en stund før de ble registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare EU-kontroll-tjenesten på Statens Vegvesen sine hjemmesider. Året for import vet man jo aldri helt sikkert med mindre bilen ble solgt ny, men det er jo vanlig praksis å registrere bilen rett etter import (sjelden de står og støver hos importør/forhandler i årevis pga verditapet som løper) på biler yngre enn 20 år.

Unntak finnes jo...Jeg vet om en E34 M5 3.8 Individual som jeg tror har fått skilter nå, men den har vært i Norge siden 2007. Men veldig få gidder å lagre dyre biler så lenge da avkastningen som regel er dårlig butikk.

Angående skrift så får jeg ikke til å skrive skrift mellom bildene etter at jeg byttet laptop. Jeg kan heller sile ut antall biler/redusere mengden bilder slik at det blir mer lettlest evt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en nabo i en slik en i går på parkeringsplassen i borettslaget.

post-54861-0-34442200-1433922997_thumb.j

De kjørte i det jeg ankom så vet ikke årsmodell eller motorstørrelse, men skal vel klare å huke tak i infoen i løpet av sommern. 

Endret av flobben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...