Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Av det eg har skjønt så har f10/f11 slitt med dugg i lyktene. Dugg i det du kaller for verdens beste bil, så ikkje vær nedlatande mot VAG F10/11 har ikke slitt med dugg, men det har vært tilfeller. Tragisk at en RS6 har så mye dugg i lyktene, jeg er nedlatende til VAG akkurat så mye jeg ønsker basert på de erfaringer jeg har gjort med VAG... Skriv bokmål og ikke fortell hva andre skal synes og mene Visste ikke at kommentaren min stakk så dypt, nyt nå heller de flotte bilene som er spotter over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Nynorsk er da like riktig og skrive som bokmål??Skjerpings f90 HPVL, Haukefer, Eksos og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Det er fullt lovlig å skrive nynorsk her inne. Ellers vil jeg som privatperson (og ikke moderator) fremme et ønske om at teksten blir lagt mellom bildene og ikke helt øverst når man spotter mange biler. Det blir litt mye scrolling opp og ned for å lese om de forskjellige bilene når all tekst ligger øverst. (Jeg setter forøvrig veldig pris på dere som gidder å skrive disse tekstene, det blir fort hakket mer interessant da.) Fredrik, axept, mropedal og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Werther: alltid gøy når jeg ser du har skrevet noe her, du kommer over mye interresant! Har lagt merke til at du nevner at bilene har hatt samme eier siden da og da, og at bilene er importert i det og det året. Regner med du bruker "bil og henger" appen? Vet du da helt sikkert året for import, eller er det mulig at bilene kan ha stått i landet en stund før de ble registrert? Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Jeg bruker bare EU-kontroll-tjenesten på Statens Vegvesen sine hjemmesider. Året for import vet man jo aldri helt sikkert med mindre bilen ble solgt ny, men det er jo vanlig praksis å registrere bilen rett etter import (sjelden de står og støver hos importør/forhandler i årevis pga verditapet som løper) på biler yngre enn 20 år. Unntak finnes jo...Jeg vet om en E34 M5 3.8 Individual som jeg tror har fått skilter nå, men den har vært i Norge siden 2007. Men veldig få gidder å lagre dyre biler så lenge da avkastningen som regel er dårlig butikk. Angående skrift så får jeg ikke til å skrive skrift mellom bildene etter at jeg byttet laptop. Jeg kan heller sile ut antall biler/redusere mengden bilder slik at det blir mer lettlest evt... Krika reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Synes ikke det er noe problem med måten du skriver innleggene på! Keep it up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Her er noen bilder av hva jeg har spottet i det siste: Pontiac Nydelig E type Mercedes-Benz S63 AMG Coupe Chevrolet Monte Carlo Mercedes-Benz GL 63 AMG Sent from my iPhone using Tapatalk sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Møtte en rød 850csi på Dombås idag, med Rennsport felger og Schnitzer-merke i venstre nyre. Drømmebil, mildt sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Her er noen bilder av hva jeg har spottet i det siste: Chevrolet Monte Carlo Sent from my iPhone using Tapatalk Er ikke veldig vanlig den c6-en i bakgrunnen heller. Hansh, hermanoo90 og noekult reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Spotta en fet Ford Bronco i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Spottet en nabo i en slik en i går på parkeringsplassen i borettslaget. De kjørte i det jeg ankom så vet ikke årsmodell eller motorstørrelse, men skal vel klare å huke tak i infoen i løpet av sommern. Endret Juni 10, 2015 av flobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Så en svart E31 med Alpina felger i Fyllingsdalen (Bergen). Noen som kjenner til denne? (Jada, ingen bilder sykt kjedelig osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Så lillegul fra Børning her i Ski ved Torp Auto på torsdag forrige uke, sammen med to andre amerikanere, en lilla og en blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 (endret) Spotta nye supraen til en kompis av meg. Norske skilt om to uker Endret Juni 13, 2015 av Haukefer danskiii, Daniel., Grastolifts og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå