Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Det ble faktisk kun solgt én ny Cadillac i Norge i 2015, noe jeg regner med er bilen du henviser til over.
Den ble foresten observert tidligere, lengre bak i tråden i parkeringshuset i Vika hvor Aston Martin´ over ble
fotografert. :)

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Peak skrev:

Det ble faktisk kun solgt én ny Cadillac i Norge i 2015, noe jeg regner med er bilen du henviser til over.
Den ble foresten observert tidligere, lengre bak i tråden i parkeringshuset i Vika hvor Aston Martin´ over ble
fotografert. :)

Solgt til kona, til den eneste Aventador-eieren i 2014. Solgt av Sandveen Skjetten. Snakker om datteren til Bergens rikeste mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spotterninorge skrev:

Solgt til kona, til den eneste Aventador-eieren i 2014. Solgt av Sandveen Skjetten. Snakker om datteren til Bergens rikeste mann.

Kunne likegodt skrevet navnene deres med den beskrivelsen der ;) Men har man noen milliarder i familien merkes det nok ikke så mye forskjell om man bruker en eller to mill på bil, og man vil jo gjerne skille seg litt ut også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Gabz skrev:

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk gidder å legge så jævla mye penger i amerikanske SUV'er.. 

 Personlig synes jeg det er morsomt at folk kjøper annet enn X5 og ML med sekserdiesel.  Den Cadillacen er langt i fra pen, men den er ganske så unik og skiller seg ut så det holder.

Noe annet som må nevnes er at de har et ok verditap/prisnivå som bruktbiler. 90-talls Suburban/Tahoe og senere Expedition/Excursion holder ganske gode bruktpriser. Spesielt Tahoe 2001+ skiller seg ut, og jeg tror den har norgesrekord i lavt verditap. Imotsetning til rustne, halvgamle ML og X5er som man får kastet etter seg.

Angående Mercedesen i sykkelfeltet, så vil jeg tro han har vært båtvakt/besøkt Frognerkilen Marina og vært en lat faen som ikke gidder å gå 300m.

 

Edit: Legger ved en engelsk godbit jeg snublet over tidligere i dag. Legg merke til regnr som ender på 007 8)

IMG_1168.JPG

IMG_1169.JPG

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Peak skrev:

Det ble faktisk kun solgt én ny Cadillac i Norge i 2015, noe jeg regner med er bilen du henviser til over.
Den ble foresten observert tidligere, lengre bak i tråden i parkeringshuset i Vika hvor Aston Martin´ over ble
fotografert. :)

Men det er for personbiler. Blir solgt en håndfull av disse som varebil og likbil :) 

21 timer siden, Gabz skrev:

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk gidder å legge så jævla mye penger i amerikanske SUV'er.. 

Da vil jeg si at du ikke har greie på hva du snakker om... Jeg har selv inspisert siste Escalade og det er ingen tvil om at dette er ren og skjær lukus og kvalitet fra bunn til topp. I statene og ellers i verden så koster også en fullspekka Escalade også vesentlig mindre enn en tilsvarende GL. 

Siste Tahoe har jeg også kjørt, konge bil som lett overgår Landcruiser og andre litt grovbyggde SUVer. X5 konkurrerer ikke mot Tahoe og kan derfor ikke sammenliknes direkte. Som Werther er inne på så er verditapet på disse vanvittig minimalt. I 2003 så hadde en Tahoe varebil en pris på ca 370 000 kr ny, i dag har den gjerne fått inn bakseter og kan selges for 250 000 kr.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, ALBUAK skrev:

When your daily is a tank....:-D Denne kjørte ut av E18 ved Drammen i rushtida 

13010210_2019562884934730_1909235985_o.jpg

 

 

Best å overholde vikeplikten når du møter en sånn en!

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Fredrik 90. Forstår ikke alt hatet mot Cadillacen, lukter nesten litt misunnelse. Blir også litt feil å sammenligne med X5, da det er to helt forskjellige biler. X5 (Bmw generelt) er bygget som en sportslig suv, mens caddien er ren og skjær luksus. Vil absulutt ikke si den er stygg.

nok OT fra meg

Spottet denne i Stavanger

125i med drøy 1M bredding. Vet ikke om motor er ombygget også.

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11. april 2016 at 0.27, Werther skrev:

Ta gjerne et bilde. Er så sjeldent jeg møter slike på Østlandet langs veien, så kult med en "woodie" på skilt.

Så den igjen i dag, men var dessverre for langt unna til at bildet ble brukende.

IMG_0102_zpsbofrfoql.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...