olenikolai Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 20 timer siden, Daniel80 skrev: .... Så denne på bryggen i Bergen. Synes den ser gøy ut 19 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Hva er poenget med å senke en "rallybil"? Er jo om vinteten denne er morsom. Med mindre han skal måke gata hjemme da 12 timer siden, DanielStance skrev: Er luftfjæring på den Eieren er vel Bimmers medlem også. Hadde en senket rød E91 med M3 front eller noe før. Bilen går med luftfjæring ja Stjal et par bilder fra facbooken hans av STIen før og etter bredding + e91en Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 M biler i friske farger, Austin Yellow M3 og Long Beach Blue M2. Jeg har ikke sett disse i virkeligheten før, og må si den blåfargen var finere enn den normalt ser ut på bilder, utrolig fin. danskiii, Patteyh, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 Må si meg enig ang. Long Beach blue. Har aldri likt denne på bilder, men i virkeligheten er den virkelig lekker. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 Spottet denne splitter nye M3en hos Bavaria Kristiansand i dag. Den var så fersk at den ikke en gang er klargjort, plasten er ennå på Tipper det er en Sørlending som går og gleder seg noe veldig akuratt nå olenikolai, Marius2002, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 (endret) Litt forskjellig fra BMW, Porsche, Aston og Mercedes Endret August 28, 2016 av Poppy Marius2002, Patteyh og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Noen gamle 911'r Shattered, Patteyh, Fredrik og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Litt fra Cars & Coffee Larvik den 20. august fupsaker, danskiii, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 ah! brune m3´n te en kompis av meg! den er virkelig 10 ganger pener i virkeligheten en på bilder <3 Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 13 minutter siden, Freakshow skrev: ah! brune m3´n te en kompis av meg! den er virkelig 10 ganger pener i virkeligheten en på bilder <3 Kan si meg 100% enig i dette! Flott lyd har den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 1 minutt siden, Patteyh skrev: Kan si meg 100% enig i dette! Flott lyd har den også! agreed! men kuken er vannskelig å tirre opp! xD satt og masa og masa og masa om at han skulle gi gass neida! også når jeg holdt kjeft og begynte å kjede meg JADA! da ga jæveln gass så det sang etter! xD Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: agreed! men kuken er vannskelig å tirre opp! xD satt og masa og masa og masa om at han skulle gi gass neida! også når jeg holdt kjeft og begynte å kjede meg JADA! da ga jæveln gass så det sang etter! xD Haha Viste bare tommelen opp jeg, så var det fullt ut med rusing og akselerasjon Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 Så denne flotte råskapen i Ski i går: Og denne søte 500'n i tilsynelatende strøken stand i Drøbak i dag: DonaldT, Marius2002, Fredrik og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 Litt ymse fra de siste dagene. MB W116 450 SEL og 450 SEL 6,9, MB 220 SE, Rover 3500, SAAB 96, Lambo Huracan, Granada 2.8i og en Lotus Esprit Patteyh, DonaldT, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Syns jeg spotta @Reef89 i Fyllingsdalen for rundt 1-2 timer siden, med mindre det er flere E60 med den stylingen her i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceKing Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Lamborghini miura gamle til Frank Sinatra og en gul murcielago lp640 sett på esso ryen idag. Bilene til harald s Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå