bmw cab Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 Møtte på en sølvfarget E60 rett ved Nordkisa på E6 Sørover(Ullensaker)Tror det var en M5,noen som eier den her på forumet?Jeg ble iallefall fortalt hvor skapet står,haha😂 Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Våren er i gang, så det blir stadig mer snacks langs gatene. Kom over en usedvanlig bøs slede - en relativt hel og pen Granada 2.3 (109 illsinte sjiraffer for øvrig...). Har alltid vært svak for Granada, så måtte snu og kjøre omvei for å knipse denne sjarmøren. Knipset også amerikansk High Tech anno 2017 vs High Tech anno 1978 - kunne nesten vært snytt ut av nesa på en tidsmaskin: Tesla S og en grom 1978 (2009) Lincoln Continental 7.5l. DonaldT, N.E.W., Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 En liten blanding her: Turbo S fra Kolbotn Bil. Noen bilder fra RS/ST møte hos Ford Asker. En rød I8 og en flyvende M5. Siste der er han som hadde SLS Roadster som nå selges hos Autoxo Sport, dette er den nye "kjerra" hans. Huracan Spyder med (?) LMC Stylling eller no lignende. Sto på Ensjø. DonaldT, And-reas, sandersander og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonaldT Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 En flott 2013 Bentley Flying Spur ved Biltema i Bergen. Synes denne 2. Generasjon ser veldig bra ut. Patteyh og N.E.W. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 Fikk tatt Mclaren 570sen som går i Stavanger i nærmere øyensyn. Stod lenge og snakket med eier. Skikkelig entusiastisk kar Han har kjørt den 7500 km på drøye to måneder nå i vinter. Vinterhjul hadde han også på den Behagelig å sitte i og et ryddig og stramt interiør. Rett og slett trivelig. codex, Patteyh, N.E.W. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 Spottet D.Toft (igjen) og en sølv E38 på Sjølinjen Voldsomt så mye E38 jeg skal se når jeg ikkr kjører min egen D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 Spottet en utrolig strøken og helt urørt E34 525 TDS. Elendig bilde da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Møtte han her idag. Kjører Aston Martin DB9, men holder jevnt 100 i venstrefeltet når det er 110-sone Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonaldT Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Gabz: Flott bilde, men kan ikke trykke "lik dette" når du skriver at han holder jevnt 100 i venstrefeltet når det er 110-sone😊 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 (endret) Cruiset i 110 km/t på E6 i dag da jeg oppdaget et laaavt kjøretøy i høy hastighet som nærmet seg...Hmm. Kan det være Lotus Esprit? Eller Ferrari 308? Neida, tror du ikke det var en 1987 (2003) Ferrari Testarossa! Når var sist gang du så en Ferrari eldre enn 20 år ute i det fri langs veien og ikke i et bur/garasje eller museum/utstilling. Ikke altfor ofte. Testarossa er sammen med Lamborghini Countach mine desiderte favoritt-drømmebiler, og det er helt sheriff å se en slik utfolde seg langs veien til en forandring. Hadde jeg eid en slik hadde jeg brukt den hvite dressjakka (som henger innerst i skapet), kjørt hockeysveis og skippet sokker akkurat som Sonny Crockett i "Miami Vice". Endret April 8, 2017 av Werther Patteyh, DonaldT, Peak og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Tror du ble spottet også Men de der er ganske tøffe. Har vel sett én sånn med egne øyne, og det var lenge siden. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 19 minutter siden, DanielStance skrev: Tror du ble spottet også Hehe, det er bonusen med å kjøre en styggkul gammel amerikaner som ingen skjønner hva er. Man får mange WTF-blikk Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Nå, Werther skrev: Hehe, det er bonusen med å kjøre en styggkul gammel amerikaner som ingen skjønner hva er. Man får mange WTF-blikk Haha nei det er ikke mye sånt rundt på veiene Går en og annen unormal Amerikaner rundt om kring her i Bergen også. Chrysler, Cadillac og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Litt ymse spottings nå rett før påsken. Bred SL, HotRod ML, pen 200SX, Lincoln slede - sikkert samme Werther knipset over her, Alfa Giulia, F12, GT2, Impala, 3.0 Si, 442, Z3 fortausvask, M5 og til slutt veldig søt gammel Fiat Werther, DonaldT, Galro og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå