Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

To av naboene mine er også rammet. Ene er en X5 med individual dash, interiør etc. hvorpå de klarte å skade skinnsetene foran, og hele interiørtrimmen på bilen er helt ødelagt.

X3'en trenger også mye lister, de er bøyd og knukket, pluss at klips mangler.

samme gjaldt min bil, alle listene og klips som tilhører ligger strødd rundt i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

To av naboene mine er også rammet. Ene er en X5 med individual dash, interiør etc. hvorpå de klarte å skade skinnsetene foran, og hele interiørtrimmen på bilen er helt ødelagt.

X3'en trenger også mye lister, de er bøyd og knukket, pluss at klips mangler.

samme gjaldt min bil, alle listene og klips som tilhører ligger strødd rundt i bilen...

Surt! Går ikke alarmen på bilene når noen knuser ruter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sandersander skrev:

Surt! Går ikke alarmen på bilene når noen knuser ruter?

Av en eller annen grunn så gikk ikke alarmen på X5'en. Politiet mener at de har fanget opp signalet fra bilnøkkelen og brukt dette for å åpne bilen om natten. Fordi den hadde ikke knuste ruter, og bilen var ulåst når vi fant den i dag formiddag. Alle nyere BMW modeller har automatisk låsing, så denne har vært låst uansett hvordan man vrir og vender på det...

1 time siden, sluquet skrev:

Utrolig provoserende å se de bildene der, får håper politiet er litt kjappere med å finne de skyldige denne gangen. Sist synes jeg det tok veldig lang tid før de fikk tak i gjengen. 

Så langt har jeg fått med meg at det totalt er 15 biler som er ribbet for utstyr bare i Solveien alene. Så jeg er litt nysgjerrig på hvilke tiltak de har denne gangen... de var ute og lette etter eventuelle deler i dag ettermiddag. Er visst slik at de legger delene de har stjålet steder de senere kan plukke opp fra når alt har blitt litt "kjøligere"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Så langt har jeg fått med meg at det totalt er 15 biler som er ribbet for utstyr bare i Solveien alene. Så jeg er litt nysgjerrig på hvilke tiltak de har denne gangen... de var ute og lette etter eventuelle deler i dag ettermiddag. Er visst slik at de legger delene de har stjålet steder de senere kan plukke opp fra når alt har blitt litt "kjøligere"...

Ja, det er nok folk som vet nøyaktig hva de vil ha og hvordan de skal få tak i det dette her, virker godt organisert. Selv har jeg fått tak i overvåkningskamera pga. den banden som herjet sist, men det vil nok uansett ikke være til stor hjelp. De er såpass drevne at de driter i om bilen står inntil husvegger / vinduer virker det som, tror nok det eneste som hjelper er låst garasje. 

Hvordan er det med å få fikset dette, er det fortsatt lang leveringstid på navi / ratt slik det var ved sist runde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Av en eller annen grunn så gikk ikke alarmen på X5'en. Politiet mener at de har fanget opp signalet fra bilnøkkelen og brukt dette for å åpne bilen om natten. Fordi den hadde ikke knuste ruter, og bilen var ulåst når vi fant den i dag formiddag. Alle nyere BMW modeller har automatisk låsing, så denne har vært låst uansett hvordan man vrir og vender på det...

Så langt har jeg fått med meg at det totalt er 15 biler som er ribbet for utstyr bare i Solveien alene. Så jeg er litt nysgjerrig på hvilke tiltak de har denne gangen... de var ute og lette etter eventuelle deler i dag ettermiddag. Er visst slik at de legger delene de har stjålet steder de senere kan plukke opp fra når alt har blitt litt "kjøligere"...

Faen så kjipt!

Må vel begynne å legge nøklene i metallboks om natta..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan i alle si en ting, @Gorg, @Gabz og @sluquet, og det er at hvis tjuvraddene vil ha det de ser nok, så tar de det uansett 😂 Fordelen til de med keyless er at vinduet ikke er knust, og at bilen ikke har masse glasskår strødd utover på innsiden...

jeg har alcantara seter, og det er ikke akkurat fryd og gammen å bli kvitt alle skår og pulveret fra glasset.

har nå fått kontakt med viking. De kommer om 1 times tid, da fraktes bilen til bilia Skøyen for videre "prosess" og reperasjon av bilen.... utrolig trist hele greia, men håper de får ordnet alt tilbake til den standen bilen var i! 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Kan i alle si en ting, @Gorg, @Gabz og @sluquet, og det er at hvis tjuvraddene vil ha det de ser nok, så tar de det uansett 😂 Fordelen til de med keyless er at vinduet ikke er knust, og at bilen ikke har masse glasskår strødd utover på innsiden...

jeg har alcantara seter, og det er ikke akkurat fryd og gammen å bli kvitt alle skår og pulveret fra glasset.

har nå fått kontakt med viking. De kommer om 1 times tid, da fraktes bilen til bilia Skøyen for videre "prosess" og reperasjon av bilen.... utrolig trist hele greia, men håper de får ordnet alt tilbake til den standen bilen var i! 😐

Krysser fingrene for at du får den tilbake i minst like god stand.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om innbrudd! Blir ikke dere med nyere BMWer litt betenkt av å dele bilder når man hører om slikt? Hva er risikoen for at noen av disse bandene eller noen de kjenner henger på dette og lignende forum, mon tro? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...