Marius2002 Skrevet Mandag kl. 08:57 Skrevet Mandag kl. 08:57 14 timer siden, Olaandref skrev: Burgerstopp i Molde - Hmm, hadde jeg visst du var på Nakken-kiosken / Kviltorp Camping så skulle jeg tatt turen i går
Olaandref Skrevet Mandag kl. 09:58 Skrevet Mandag kl. 09:58 1 time siden, Marius2002 skrev: Hmm, hadde jeg visst du var på Nakken-kiosken / Kviltorp Camping så skulle jeg tatt turen i går Skal nedover igjen på torsdag 🙂 Marius2002 reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Tirsdag kl. 17:31 Skrevet Tirsdag kl. 17:31 Solgt, og skal på nye eventyr i Stavanger.. ahj, hanssae, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 11 2
Walkabout Skrevet Tirsdag kl. 20:32 Skrevet Tirsdag kl. 20:32 Moro på driveout med byMedhus i Stavanger her forleden, utrolig bra oppmøte. Var også en utrolig flott G99 der som jeg siklet på. BimmerFan!, ahj, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 12 2
Olaandref Skrevet Tirsdag kl. 20:51 Skrevet Tirsdag kl. 20:51 Lading fungerer som den skal nå, symbolsk km stand når jeg stoppet for å tanke i kveld, og ok pris på 98 var det og, selv om det er ille å si at 26,15 er ok pris. Dusy, Ampera, Reef89 og 10 andre reagerte på dette 13
papertiger Skrevet Onsdag kl. 06:07 Skrevet Onsdag kl. 06:07 9 hours ago, Walkabout said: Moro på driveout med byMedhus i Stavanger her forleden, utrolig bra oppmøte. Var også en utrolig flott G99 der som jeg siklet på. Såg veldig kjekt ut. Et par kollegaer var også med, han ene med 718 Cayman i knall rød-oransj. Var litt av et oppmøte, god start for byMedhus i regionen! Viser at det er en god del kjekke biler rundt omkring her. Walkabout reagerte på dette 1
liffi Skrevet Onsdag kl. 15:11 Skrevet Onsdag kl. 15:11 Luftetur Ampera, Dusy, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7
RF91 Skrevet Onsdag kl. 17:06 Skrevet Onsdag kl. 17:06 Frå dagens bomtur innom Tregvesenet. Dusy, eivi91, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
eivi91 Skrevet Onsdag kl. 17:31 Skrevet Onsdag kl. 17:31 24 minutes ago, RF91 said: Frå dagens bomtur innom Tregvesenet. Hva skjer? 😊
RF91 Skrevet Onsdag kl. 18:26 Skrevet Onsdag kl. 18:26 54 minutter siden, eivi91 skrev: Hva skjer? 😊 Godkjenning av AC Schnitzer-senk. Gjekk ikkje gjennom fordi dei justerbare staga til lufta bak ikkje var nevnt i TÜV-papira, kun i monteringsanvisningen 😑 eivi91 og liffi reagerte på dette 1 1
Marius2002 Skrevet Onsdag kl. 18:58 Skrevet Onsdag kl. 18:58 Fra kveldens mindlessness. Ungen fikk livets første fisk ti minutter senere. papertiger, liffi, ahj og 3 andre reagerte på dette 6
Eystein Ose Skrevet Onsdag kl. 19:00 Skrevet Onsdag kl. 19:00 Tabbe å ta bilde sammen med en så fin utrigger fra Vik Ørsta. X3en havner litt i skyggen😄 Saltkjelen, liffi, RF91 og 3 andre reagerte på dette 6
Marius2002 Skrevet Onsdag kl. 19:04 Skrevet Onsdag kl. 19:04 (endret) 25 minutter siden, Eystein Ose skrev: Tabbe å ta bilde sammen med en så fin utrigger fra Vik Ørsta. X3en havner litt i skyggen😄 Ja, det var tabbe. @Snagg30 får komme med Porschen sin, så har vi et komplett kaksebilde Endret Onsdag kl. 19:26 av Marius2002 Eystein Ose og Snagg30 reagerte på dette 2
papertiger Skrevet Onsdag kl. 21:03 Skrevet Onsdag kl. 21:03 (endret) 2 hours ago, RF91 said: Godkjenning av AC Schnitzer-senk. Gjekk ikkje gjennom fordi dei justerbare staga til lufta bak ikkje var nevnt i TÜV-papira, kun i monteringsanvisningen 😑 Kjekt med personavhengig prosess. Det var akkurat samme hos meg på F11 senkesett fra ACS, med stag som ikke var nevnt i TÜV teilegutachten med et ord, kun i monteringsanvisningen som var felles for F11 og G31. Var nervøs for dette når jeg oppdaget det før godkjenningstime, men kontrollør nevnte det ikke i det hele tatt. Husker jeg sendte en mail til ACS Norge om dette etterpå, uten at jeg hørte noe mer. Endret Onsdag kl. 21:04 av papertiger
RF91 Skrevet i går, 06:59 Skrevet i går, 06:59 9 timer siden, papertiger skrev: Kjekt med personavhengig prosess. Det var akkurat samme hos meg på F11 senkesett fra ACS, med stag som ikke var nevnt i TÜV teilegutachten med et ord, kun i monteringsanvisningen som var felles for F11 og G31. Var nervøs for dette når jeg oppdaget det før godkjenningstime, men kontrollør nevnte det ikke i det hele tatt. Husker jeg sendte en mail til ACS Norge om dette etterpå, uten at jeg hørte noe mer. Eg kjente blodet kokte rimeleg kjapt når eg til slutt klarte å dra eit svar ut av han på om bilen blei godkjent eller ikkje, men la gå. Eg snakka med Magnus hjå ACS Norge og han hadde aldri høyrt at det der var eit problem. Han skulle kontakta Tyskland og gi meg ein tilbakemelding når han hadde fått svar 🙃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå