Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Syvert skrev:

Hehe ja er det, litt artig er eg som har gjort alt dette i 2004/05 i min ungdomstid ,solgte bilen i 2008 og samme eiger har hatt den i 18år og godt ivare tatt ,så fekk spørsmål om å kjøpe den tilbake : ) , så var jo litt artig. Men blir vekk med Rieger stylinga ,lyktelister og litt anna dill dall, og på med M fangere, Tramont  felgene blir på. Godkjente denna med S50 B32 den gangen. 

bilde frå 2007

1.thumb.jpeg.482844df36dcc1472d76b68fde2fe092.jpeg

Herregud ,dette er jo rått !!

Altså du bygde den ,han som har hatt den har eid så lenge og holdt den sånn.

Denne må jo være morro og reversere sånn som du skal ha den nå .😊😊

Men sant skal sies så er det jo en tidskapsel sånn den er nå og selv om jeg nok ikke ville hatt den sånn jeg heller .

Alt var bra på 90 tallet så skjedde der noe på 2000 tallet .😊

Skrevet
5 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Tåler vell et til av denne. Snart komplett igjen etter hellakkering

IMG_9320.jpeg

Det tåler vi og nå må du oppdatere tråden angående dnne og .😎

Skrevet
1 time siden, Syvert skrev:

Hehe ja er det, litt artig er eg som har gjort alt dette i 2004/05 i min ungdomstid ,solgte bilen i 2008 og samme eiger har hatt den i 18år og godt ivare tatt ,så fekk spørsmål om å kjøpe den tilbake : ) , så var jo litt artig. Men blir vekk med Rieger stylinga ,lyktelister og litt anna dill dall, og på med M fangere, Tramont  felgene blir på. Godkjente denna med S50 B32 den gangen. 

bilde frå 2007

1.thumb.jpeg.482844df36dcc1472d76b68fde2fe092.jpeg

Tøft! Tramont Staria er noe av det tøffeste fra den tiden der, husker det var en Henna rød M3 E30 i Rieger katalogen som jeg kunne studere i evigheter 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Opprett ny...