papertiger Skrevet i går, 06:48 Skrevet i går, 06:48 6 hours ago, Ingvaldsen said: Mikkel rev i 110-sona Ikke noe kjekt med viltpåkjørsel. Men melder du fra til viltnemnda/politiet med en gang og melder fra til forsikringen, så reduserer de egenandel kraftig normalt sett og ingen tap av bonus ved bruk av forsikring.
Ingvaldsen Skrevet i går, 13:25 Skrevet i går, 13:25 6 timer siden, papertiger skrev: Ikke noe kjekt med viltpåkjørsel. Men melder du fra til viltnemnda/politiet med en gang og melder fra til forsikringen, så reduserer de egenandel kraftig normalt sett og ingen tap av bonus ved bruk av forsikring. Egenandel blir redusert med 2000kr hos gjensidige.
liffi Skrevet i går, 18:07 Skrevet i går, 18:07 Ampera, fupsaker, Eystein Ose og 3 andre reagerte på dette 6
papertiger Skrevet i går, 19:23 Skrevet i går, 19:23 5 hours ago, Ingvaldsen said: Egenandel blir redusert med 2000kr hos gjensidige. Samme hos if som jeg hadde inntil nylig. Signerte ny avtale med Frende via banken forrige uke, og sparte 8,5k i året på 530’en, og fikk en bedre forsikring. Frende reduserer EA med 6000kr fant jeg ut etter å ha lest vilkår fra perm til perm. On-topic: dagens transportmiddel fra Frankfurt til Siegen: 520xd. På vinterdekk. Tok en del omveier oppover for å oppleve den tyske landsbygda når jeg hadde sjangsen. Retur i morgen, da blir det straka vegen. Ingvaldsen, fupsaker og Dusy reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Årets kompistur til Tyskland er i gang 👍 ehaugsnes, Saltkjelen, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11
tennbrikket Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Dessverre stått mye inne i år. Fikk da omsider kjøpt ett sett BBS rc 090 som hadde bulk i seg☹️ sveigis, Dusy og ///M-ini95 reagerte på dette 3
sveigis Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 17 minutter siden, tennbrikket skrev: Dessverre stått mye inne i år. Fikk da omsider kjøpt ett sett BBS rc 090 som hadde bulk i seg☹️ Fint med rc090 på bilen 😊😊 Disse felgene passer så bra både på e34 og andre fra den tiden .
tennbrikket Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 2 minutter siden, sveigis skrev: Fint med rc090 på bilen 😊😊 Disse felgene passer så bra både på e34 og andre fra den tiden . Veldig fine felger, men priser som ikke ligner ….. tenker det blir fint med koni dempere og eibach senkefjører. Da blir den litt lavere enn m tech, og det tenker jeg passer fint så langt har alle vakuumslangene jeg har kommet til uten å bytte innsuget hadde sprekk i seg, så håper at de under innsuget til ICV er like dårlig. Den går ikke helt 100 enda. sveigis reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fremme ved hotellet i Stuttgart, bokstavelig talt ett steinkast fra Porsche fabrikken 👍 Men at en 27 år gammel bil kan ligge så komfortabelt, udramatisk og uanstrengt å cruise i 200-240 km/t er sykt…helt sykt. E39 er virkelig noe for seg selv 😎 Det var ubetalelig å se fjeset på M340i sjåføren som maxet ut på 250 km/t når denne kom glidende forbi i 270 km/t… Eystein Ose, tennbrikket, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
*MrB* Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Lav høstsol. Hittil i 2026 har sommeren vært mer høst enn høsten. tennbrikket, papertiger, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
Ampera Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Min ladetur. ///M-ini95, Dusy og tennbrikket reagerte på dette 3
Eystein Ose Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 time siden, tennbrikket skrev: Dessverre stått mye inne i år. Fikk da omsider kjøpt ett sett BBS rc 090 som hadde bulk i seg☹️ RC er mine favoritthjul! Eier mitt tredje sett nå. Første settet var 8 og 9. Dette ble bare kjøpt og montert på bil Sett nr 2 var 8" rundtom. Disse ble kjøpt i deler og renovert av meg Og siste settet. Dette var opprinnelig 8" rundtom. Nå bygd om til 8.5" og 9.5" tennbrikket, papertiger, Dusy og 2 andre reagerte på dette 5
tennbrikket Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 42 minutter siden, Eystein Ose skrev: RC er mine favoritthjul! Eier mitt tredje sett nå. Første settet var 8 og 9. Dette ble bare kjøpt og montert på bil Sett nr 2 var 8" rundtom. Disse ble kjøpt i deler og renovert av meg Og siste settet. Dette var opprinnelig 8" rundtom. Nå bygd om til 8.5" og 9.5" Er mine favoritt felger på eldre BMW. Fikk med 4 tønner og skruer så jeg mangler bare "senter" for å bygge meg ett sett til. Dog ser det ut til å være umulig å få tak i😒
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå