figgen Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 6 timer siden, Mattae skrev: Haha ja fikk vasket bilen mellom bygeneviktig å bytte ut skiten av og til. men tror det var lørdag viss det var meg du så. Husker ikke om det var lørdag eller søndag, men noen sto der å knipsa bilder av en 1-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Sommerfelgene på. figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Mangler emblem og framfanger, men tror dette blir bra Thundercoil, williamwiers, Jokkke og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 On 20.2.2016 at 15.36, Mattae skrev: Prøvde noen felger på som jeg hadde liggende, syns det ble ganske bra Kunne vært noe renere og i bedre stand men Så får vi bare satse på frosten har gitt seg for i år. Kunne trengt noe senk ja. Ble ikke så veldig imponerende antenne signal med slik mini antenne... Bilde tatt 10 min fra Sandnes! Bimmer uten senk som subber nedpå (og til slutt sporer uti grøften ) på snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 5 timer siden, ErikTveit skrev: Bilde tatt 10 min fra Sandnes! Bimmer uten senk som subber nedpå (og til slutt sporer uti grøften ) på snøen Ser ikke mye til bildet, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Thundercoil, Walkabout, And-reas og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 6 timer siden, figgen skrev: Ser ikke mye til bildet, dessverre. Da prøver jeg engang til 😀 Men rekner med du og la merke til snøen som kom i natt figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Må unngå slike veier vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Durochris og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 (endret) 12 timer siden, StigJ skrev: Må unngå slike veier vettu Men da kan jeg ikke kjøre hjem! Eneste plassen bilen får stå tørt og varmt! Endret Februar 24, 2016 av ErikTveit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 On 24.2.2016 at 1.55, M|Fjeld skrev: trenger seg en vask og polering markus? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Var på en liten kjøretur i snøen forrige helg. Morsomt å prøve xDrive på glattføre. StigJ, Saltkjelen, mkj og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 R.I.P Lommebok liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 (endret) Viktig å sikre seg den bulkefrie plassen på jobb😄 Endret Februar 26, 2016 av Poppy liffi og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 Første dag på jobb med ny bil, tre kunder lurte på om det var min 525 som sto uttafor 😊😊 liffi, Gorg, sandersander og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå