figgen Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Liker dårlig disse skyene!😡 Men lager en kul stemning. 😊 Carlsius, fupsaker, Freakshow og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Solgte no bayern hjul til mutter for en billig penge✌️Brukt få mil sidem dem blei tatt ut fra butikk. Kledde bilen bra dem, prøvde og si hu må ha senk men det virka ikke som det gikk noe inn på hu! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Siden M Performance-dekalene kom på, må jeg nesten legge opp ett tatt i dag! figgen, williamwiers, HPVL og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstand Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 (endret) Testet hvordan det vil bli med Skiguard 860 på bilen i dag! Dessverre var boksen tilpasset Volvo XC90, og den var under 1 cm fra panoramataket 😁 Endret April 18, 2016 av rstand Maiken Benedicte reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 3 timer siden, fupsaker skrev: Siden M Performance-dekalene kom på, må jeg nesten legge opp ett tatt i dag! Blitt tøff den nye 1-serien! Fint eksemplar dette Men de dekalene har jeg aldri skjønt poenget med å ha på lyse biler - skaper jo bare en illusjon av at karosseriet sitter høyere over bakken enn hva det egentlig gjør... HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 (endret) 17 timer siden, Walkabout skrev: Blitt tøff den nye 1-serien! Fint eksemplar dette Men de dekalene har jeg aldri skjønt poenget med å ha på lyse biler - skaper jo bare en illusjon av at karosseriet sitter høyere over bakken enn hva det egentlig gjør... Takk! Men jeg liker at det bryter med det lyse. Får ekstra skjørter under, usikker på om jeg skal lakkere de i bilens farge eller holde de sorte.. Trodde de kom sorte, kom i en eller annen matt hvitfarge. Så de lakkeres i bilens farge i stedet. Monteres vel på i helgen antakelig.. Endret April 19, 2016 av fupsaker figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 The Dark Knight😂 Tollefsen, Saltkjelen, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Skulebollen, tommyheimberg, Kenny_ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Måtte ha et bilde side-by-side før MINIen forhåpentligvis snart blir solgt. Kenny_, figgen, Thundercoil og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Skinner jo litt i lakken da 😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Ble litt vask av Originalwagen i dag Fahad, BimmerAnders, liffi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 (endret) Henger med F104en. Endret April 20, 2016 av StigJ bimmerR, Thundercoil, Walkabout og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 20 minutter siden, StigJ skrev: Henger med F104en. Var du der i dag? 😂 Skulle gitt beskjed, var ute på fototur👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 (endret) Var der i 17-18-tiden. Endret April 20, 2016 av StigJ figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deividas Siurys Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå