williamwiers Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 Rykende ferskt bilde hos Fredrik mangler ett blinklys men ellers perfekt! Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 Originalwagen har fått sort grill, og Swissvaxskiltplatene er endelig på Walkabout, Chris11slett, danskiii og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Kjøpte meg ny bil i dag Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 7, 2016 Share Skrevet Juli 7, 2016 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 7, 2016 Share Skrevet Juli 7, 2016 Nyvaska og klar for Rudskogen imorgen ✌️ Men usikker på om jeg skal kjøre E61 eller E39 .. Hehe. E61 er mer begagelig, e39'n er det ikke så nøye med om noen skulle dulte borti'n på parkeringa da vogna skal stå i depo. Dillema. Vurdere til imorgen tenker jeg. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2016 Share Skrevet Juli 7, 2016 Jeg montere B-stolpebelysning fra F2x/F3x/F01 LCI i dag. Må si det gjorde seg! liffi, Walkabout, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 7, 2016 Share Skrevet Juli 7, 2016 27 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg montere B-stolpebelysning fra F2x/F3x/F01 LCI i dag. Må si det gjorde seg! Rått! Dette må beskues live 😊 Saltkjelen og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 (endret) Kjeda oss litt i Hirtshals på vei hjem, så ble en liten tur på stranda Felgene er så fulle i bremsestøv at de nesten ser gun metall ut Men må nesten regne med det etter en slik tur uten eneste vask(De har ikke hørt om børsteløs vask i resten av europa.. selvvask var det lite og se til og) Og nei, coilovers og 19" med lavprofil anbefales ikke i Tsjekkia, Slovakia og Ungarn... Endret Juli 8, 2016 av Mattae magneten, And-reas, Thundercoil og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Juli 10, 2016 Share Skrevet Juli 10, 2016 Bortsett fra at det ser ut som den er på stylter ble det veldig bra med m3 look fanger. Mangler bare leppe fremme nå. danskiii, Thundercoil og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 10, 2016 Share Skrevet Juli 10, 2016 HenrikSolberg, tommyheimberg, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 10, 2016 Share Skrevet Juli 10, 2016 (endret) Ren og pen igjen rett utenfor Berlin Ja, fy flate @Mattae! Er i Tsjekkia nå, humper bortover og føler jeg knuser felgene hver 100 meter Endret Juli 10, 2016 av magneten fupsaker og Mattae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 10, 2016 Share Skrevet Juli 10, 2016 Timmelsjoch i forrige uke Marius2002, bimmerR, MBiMMer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Haakon_H, APedersen, HenrikSolberg og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 (endret) Koser oss i Dolomittene Endret Juli 13, 2016 av magneten fupsaker, Freakshow, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå