OveN Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Hvor lenge holder dette da? Det står 18mnd på flaska men ut fra hva jeg har lest meg til rundt om på nett virker det som effekten begynner å avta etter rundt 6mnd. Det kommer såklart ann på hvor mye man bruker viskere & spyleveske. Har ikke fått testa det i praksis på veien enda men det sies at fra 50-60km/t og oppover trenger man ikke bruke viskere, regnet bare preller av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Hvor skaffer man seg noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Varer et par måneder med normalt bruk (på vestlandet) Praktisk på vintertid også, mye lettere å skrape is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Hvor skaffer man seg noe sånt? Tjaaa, skulle ikke forundre meg om det finnes å få kjøpt på internettet? Jeg kjøpte fra Scandic Shine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 JMossige, APedersen, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 RainX fåes kjøpt på bensinstasjoner med litt utvalg. Funker like godt som alt annet som gjør samme nytten. Ved mye langkjøring er det fint, men saktekjøring under lyktestolper er ikke å anbefale. Min første bil hadde ikke fungerende vindusvisker. RainX gjorde susen og kostet mye mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Vet att Bilxtra selger RainX:) Men anbefaler 2lag av denne, holder med ca 10min venting mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 så....bare smøre på og tørke av...and thats it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 så....bare smøre på og tørke av...and thats it? Bruken en våt klut når du tar av, slipper du hologrammer og annen drit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Lenvik Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Knipset et bilde etter vask i dag:) Hefner, Martin1993 og RB26DETT reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Fått skilt på 540n, tok noen bilder denne uka... Slenger med to bilder fra e30meet, min biturbo den grå.. APedersen, hare4, Bimmer fan og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Haukefer og RS-Heggem reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Kjappt bilder av 530d`en, nyvaska, neste bilde blir med M5 framskjermer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Helt OK vær på Sørlandet for tiden. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Bryllupsbil Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå