Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis med finslig sakseløfter.

Hvor handlet du denne? Har akkurat bestilt meg en galvanisert med like slike kjøreramper som du har der. Har du festet den til gulvet eller ligger den bare løst? Er ikke sugen på å lage hull i gulvet til bolter, så håper den blir stabil nok. Pluss jeg vil ha muligheten til enkelt å flytte den.  

Skrevet
10 timer siden, StigJ skrev:

Grattis med finslig sakseløfter.

Hvor handlet du denne? Har akkurat bestilt meg en galvanisert med like slike kjøreramper som du har der. Har du festet den til gulvet eller ligger den bare løst? Er ikke sugen på å lage hull i gulvet til bolter, så håper den blir stabil nok. Pluss jeg vil ha muligheten til enkelt å flytte den.  

Eg handlet den av Garasje teknikk i Stavanger , den veier 645kg så den er veldig stødig som den er, einaste er kjørerampene , må ha bilen litt i rulle fart når èin kjører på  viss èin ikkje bolter rampene, eller så sklir di av gårde(rygger innpå). Går greit men var heller ikkje så lysten på og bolte dem siden eg tenkte å skreie kjørerampene til siden når ein jobber under. 

Skrevet

Takker for info @Syvert Jeg har også bestilt derfra, så da er det samme løfter bare jeg bestilte versjonen som er galvanisert. Tenkte å kjøpe disse gulvbeskytterne fra Jula og legge under for å se om de kan fungere som antisklibelegg. 

Skrevet
12 hours ago, Syvert said:

Eg handlet den av Garasje teknikk i Stavanger , den veier 645kg så den er veldig stødig som den er, einaste er kjørerampene , må ha bilen litt i rulle fart når èin kjører på  viss èin ikkje bolter rampene, eller så sklir di av gårde(rygger innpå). Går greit men var heller ikkje så lysten på og bolte dem siden eg tenkte å skreie kjørerampene til siden når ein jobber under. 

Går det ikke an med tynt gummimatte under for skape litt ekstra friksjon?

Skrevet
5 timer siden, StigJ skrev:

Takker for info @Syvert Jeg har også bestilt derfra, så da er det samme løfter bare jeg bestilte versjonen som er galvanisert. Tenkte å kjøpe disse gulvbeskytterne fra Jula og legge under for å se om de kan fungere som antisklibelegg. 

Ja det skal eg også få kjøpt ,tenker det hjelper ja med litt gummi matter.

Skrevet

Riggen løfter dette her 😊

Ting blir liksom så mye enklere når man skal skru .

Likte hengeren du har og på utsiden 😊

Skrevet (endret)
19 minutter siden, mossing 92 skrev:

Din ?

IMG_1169.jpeg

Den er ikkje min nei. Trudde først fargen her er lysere enn silver grey som cslen er men ser det er csl stoler i også så er vel bare lyset som gjer den så lys

Endret av Syvert
Skrivefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...