Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

On ‎10‎.‎10‎.‎2016 at 10.44, StigJ skrev:

Ble et par bilder denne helgen også. Må benytte sjansen siden det er så fint vær for tiden. Pleier som regel sitte på vinteren og andre på at jeg ikke tok flere bilder gjennom sesongen :P

Måtte bare ha et bilder av dette (Sorry for Mr. Shakyhands) :P

DSC_5306_zpslnjplmmc.jpg

29592664843_c87e661863_k.jpg

 

DSC_5271_zpswlc0c4ls.jpg

29925850710_38e1c61f54_k.jpg

 

Hvor kjøpte du det klistremerket?? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StigJ skrev:

Takk for det @magneten :)

Ja du skulle vært der. Sykt mye bil til å være et onsdagstreff. 

Jeg hadde ikke med kameraet, men her er noen. Trykk på bildet for flere bilder.

Dæven! Gikk glipp av noe der gitt.. Skal ta det igjen til våren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg etter flere år med leting endelig kjøpt meg en enebolig med en stor og god garasje. Det var den og beliggenhet/utsikt som gjorde at jeg ble alt for fristet til å la dette gå forbi. Huset er fra 1960 og trenger en god dose renovering. Så nå må det prioriteres litt mindre bil fremover. 

Garasjen er totalt på 61 kvm. Et lite rom/verksted på 17 kvm i andre etasje kan bli kjekt å ha 😊

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det gutta :-D Skal nå få pleiet bilene som vanlig, men planer om nye felger og stash må nok legges på is en del fremover. 

Nå kommer pengene til å gå til treverk, gips, sparkel, maling, flis, vinduerm, baderomsinredning, kjøkken etc.

Men det kunne å kunne parkere bilene og få trukket en port ned foran dem skal bli enormt herlig. Sånn jeg bor nå sitter jeg jo på nåler når jeg hører ungene er ute i gata :roll:

@Freakshow Blir nok rolig fremover mtp garasjen. Så blir nok ingen garasjetråd med det første. Huset skal prioriteres. Må skrelle kjøkken, bad og soverom og bygge det opp før jeg flytter inn. Blir å gjøre mesteparten selv av det jeg har lov til.

@papertiger Byberg. Inn mot motorcrossbanen hvis du vet hvor den er.

 

Her er utsikten jeg må leve med :-P

62_847943832.jpg

 

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte forøvrig å knipse et litt bedre bilde av bilene sammen etter jeg polerte F30en i helgen :)

Må vel si meg rimelig fornøyd med bilparken nå for tiden. Hadde aldri ventet å kunne ha muligheten å sitte med to såpass kjekke biler :-D Kun snakk om prioriteringer tydeligvis.

30332269596_327a3d365e_k.jpg

 

30070435270_9662c91bde_k.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men måtte ta en kikk på kartet. Blitt solabu da! Et område jeg kunne tenkt meg å bo i selv faktisk, ganske landlig, samt i fin nærhet til strendene. Måtte sjekke annonsa - ser ut som du har litt jobb foran deg ja :D men flott eiendom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Gratulerer med huskjøp, selv om jeg ikke er kjent med beliggenheten så det veldig bra ut :) Man kan egentlig gjør det meste selv i hus, utrolig hvor mye man sparer og ikke minst vet man hva som er og hvordan ting er gjort. :D 

Takk for det  ligger veldig landlig. Korte 10 minutters kjøretur sør for Stavanger lufthavn. Eller drøye 20 minutter sør for Stavanger sentrum.  

Har hatt lyst på et husprosjekt i lang tid nå , og siden det kun er meg og ingen unger så kan jeg ta meg god tid 😊

21 minutter siden, papertiger skrev:

Jepp, men måtte ta en kikk på kartet. Blitt solabu da! Et område jeg kunne tenkt meg å bo i selv faktisk, ganske landlig, samt i fin nærhet til strendene. Måtte sjekke annonsa - ser ut som du har litt jobb foran deg ja :D men flott eiendom!

Blir solabu igjen ;) Er oppvokst på Joa. 

Hehe. Jepp, nok å henge fingrene i ja :P Men uteområdet er meget pent opparbeidet  så der trengs det kun vedlikehold  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...